Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 18:43 Der er 21 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 18:47 #1
Lille Susanne. Hør her.

Når du opretter et spm så står der - med store røde bogstaver - at du kun må oprette det én (1) gang, ikke sandt??
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 18:49 #2
Jo men i kigger jo ikke på de gamle spørgsmøl ?????????
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 18:51 #3
Jo det sker, men sjældent. Men måske er der bare ingen der kan hjælpe ;o)
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 18:56 #4
og så tænkte du, at når der ikke var nogen der havde svaret, så måtte du godt omgå reglerne, fordi det nu lige var dig, og det var vigtigt?
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 18:56 #5
Det er til at forstå at der ingen hjælp er at hente, men kan i så ikke bare sige at det er for svært over experten det er da til at forstå ???????
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 18:58 #6
hvem skal så tage stilling til om de andre kan svare på det? eller vil du have at alle enkelte brugere kommer ind og siger, \"nej, det kan jeg ikke svare på\" ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
03. januar 2001 - 19:05 #7
tsk tsk
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:06 #8
gauntlet>>
Det er rigtigt nok........Jeg har fået meget hjælp her og næsten alle mine spårgsmål er lukket, det ville hjælpe hvis en sagde til mig at programmet er svært at lave ???????
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 19:09 #9
okay, det er heller ikke mig der er dommer herinde, bare lidt irriterende, så tit det samme spm dukker op i flere kategorier.
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:12 #10
Det er da til at forstå men hvor skal jeg ellers henvende mig  :-(

Jeg lukker jo pænt mine spørgsmål !!!!!!!!!!!
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 19:18 #11
<snop>
Jeg lukker jo pænt mine spørgsmål !!!!!!!!!!!
</snip>

Det er også godt nok, men det er bare reglerne ;o)
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:22 #12
Hvad fanden er der med dig er det længe siden du har fået noget på den dumme !!!!!!!!!!!
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 19:25 #13
lol, du vil måske hjælpe ham?
(nu er det jo et hjælpe-forum)

hehe
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:27 #14
Jeg har været medlem i 92 dage, i starten syntes jeg det var en kanon side og fortalte alle om siden, men det hele drejer sig kun om point, når i kan tjene point er i søde og rare men er der ingen point på spild bliver man vadet på ??????
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:29 #15
gauntlet>>

Er du sikker på at det er ham, jeg blev selv i trivl nu
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 19:30 #16
de Eksperten-Points er det der gi\'r drivet herinde, uden dem, ville man bare være en nyhedsgruppe..

hvis pointene ikke var her, var jeg heller ikke.
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:36 #17
Det ved jeg godt og det er til at forstå, men vi skal vel også kunne holde ud at være på siden uden at skændes men hinanden om point ?????
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 19:37 #18
selvfølgelig da.
jeg plejer da heller ikke selv at være nærig når jeg gi\'r ud.. men jeg gider heller ikke knokle ret meget for 30 point så.
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
03. januar 2001 - 19:44 #19
Nej og derfor satte jeg mit spørgsmål op med 140 point og tænkte at det måske ville hjælpe, det kan da godt være at det er 500 point vært men den har jeg bare ikke. Jeg som er en stor amatøre og ikke kan svare på spørgsmål ved måske heller ikke hvad spørgsmålet er vært
Avatar billede gauntlet Nybegynder
03. januar 2001 - 19:50 #20
jeg har faktisk ikke engang læst spm igen
men kigger lige.
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2001 - 13:40 #21
Man opretter ikke spørgsmålet 2 gange og nu med 0 point, det ser lidt ejendomligt ud. Hvis du vil fylde flere point på spørgsmålet, som jeg kan forstå, det er det du har i tankerne, ja så kan du blot lægge det oven i det bestående spørgsmål. Endvider har jeg nu på fornemmelsen, at spørgsmålet er af en sådan karakter, at hvis der er nogle som skal svare på det, ja så skal der nok cash på bordet!
Avatar billede susannegraumann Nybegynder
04. januar 2001 - 17:41 #22
gauntlet>>>>

Jeg har sat spørgsmålet op  med 140 point?????????