Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:27 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

De rigtige drivere

Hej Niki

Der er kommet nye drivere til din PC,
som det er vigtigt for spillet
du downloader og installere:

Din lydkortdriver er for gammel:
(og dit lydkort er ikke optimalt til nyere spil :-/)

      Description: C-Media Wave Device
        Driver Version: 5.12.0001.0643 (English)
          Date and Size: 11/18/2002 15:51:40, 377358 bytes

Søg efter en nyere lydkort driver på din PC producents hjemmeside!

Din Mortherboard APG driver er for gammel!

    Name: VIA CPU to AGP Controller
Device ID: PCI\VEN_1106&DEV_B099&SUBSYS_00000000&REV_00\3&61AAA01&0&08
  Driver: C:\WINDOWS\System32\DRIVERS\VIAAGP1.SYS, 5.01.0000.3441 (English), 12/27/2002 04:41:00, 26880 bytes

Søg efter en nyere AGP VIA 4-in-1 driver på:
http://www.tweak.dk/drivers.php

Det skulle meget gerne hjælpe!

Med venlig hilsen
Customer Support Denmark
Electronic Arts

Hvad for nogle drivere, er det der er de rigtige? Er der evt. en som kan give et direkte link til download, så det er lidt lettere for mig at finde ud af hvilken en det er jeg skal tage. Og så også lige et link, til en driver til mit lydkort.. :-)
Avatar billede aceventura Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:32 #1
Hvilket bundkort har du?
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:38 #2
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:38 #3
Æhm..

Kan du finde ud af at tyde en DxDiag? For så hvis du lige har en email, så kunne jeg måske lige sende den til dig.. :-)

Sorry, men jeg har ikke så meget forstand på "de indre ting" på min computer.. Det eneste jeg faktisk ved, er at det er et Asus bundkort.. Jeg har aldrig nogen sinde hvist hvilket nummer også videre, den har.. :-D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:39 #4
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
det her program, kan fortælle dig alt om din pc..O)
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:41 #5
Asus -42302e31 Award Modular, står der i min norton system information, under Bios.. Håber det er det, ellers må jeg lige se et andet sted.. :-)
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:46 #6
det er Bios modellen, prøv at led efter noget 'motherboard' eller 'mainboard'...

Nierwn | Morten
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:50 #7
Nu, har jeg hentet det der Aida sjover, og under Motherboard--->motherboard--->>Fanen Motherboard egenskaber står der Motherboard Navn: Asus A7V333 hvis det måske var noget.. ? :D
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:52 #8
Jep (har selv et af dem)... ser lige om jeg kan finde driveren online (ellers uploader jeg dem et sted - har dem på cd)

Morten
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:53 #9
okay tusind tak for det så.. :-D *Super glad for det..!!!*
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:55 #10
var den her: http://www.viaarena.com/?PageID=300 til mit lydkort?? Og så den du er i gang med at finde og måske loade op, til mit bundkort? :D
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:58 #11
nej - den er til bundkort...

leder lidt efter lyd-drivere... (hvilket styresystem bruger du? - hele CDen fylder 125mb)

Morten
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:01 #12
lyd er en af de 2 øverste - ved ikke helt hvilken, har kigget lidt på CDen, men kan ikke finde ud af hvilken en (og har ikke viljen til at tænde den computer med det motherboard i)

http://www.cmedia.com.tw/e_dload1.htm

Morten
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:03 #13
Jeg har windows XP Pro Dansk...
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 12:09 #14
http://mfa.ath.cx/WinXP.zip <- WinXP driverene til lydkortet... du skal manualt opdatere driverene - kan du dette? ellers så hent en af de to øverste filer på den cide jeg linkede til før)

Morten
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:24 #15
Okay.. Prøver.. :) Tak..
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:26 #16
gætter på det er dig der lige har hentet WinXP.zip fra min server - for mit internet blev lidt langsomt ;)

så kan man lære ikke at lægge filer til download fra en 256/128 linie ;)

Morten
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:37 #17
Der bliver ved med at stå, når den kommer til 94% :" Waiting for audio driver to be ready.." Og så kommer den ikke videre..
Avatar billede fangel Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:38 #18
hmmm - interesant - ved ikke hvorfor...

Morten
Avatar billede streetniki Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:21 #19
Næ, den skulle bare lige have vildt lang tid til at tænke..

Nu har den så installeret det, og min computer er blevet genstartet..

Den skrev nede ved uret, at der var fundet ny hardware osv. Så det ser ud til at det har virket. Men senere idag, vil jeg så lige prøve at spille og se om det har hjulpet.. :-)
Avatar billede streetniki Nybegynder
08. november 2003 - 20:02 #20
Dea_pg svar lige.. så får du points
Avatar billede fangel Nybegynder
08. november 2003 - 20:21 #21
svaa'r