Avatar billede dalbjerg Nybegynder
03. januar 2001 - 17:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Feedback Ønskede

Hejsa

Http://www.inetguide.dk. På denne ønsker jeg noget feedback, ikke bare på designet, men det hele...

/Dalbjerg
Avatar billede exe_science Nybegynder
03. januar 2001 - 17:55 #1
jeg starter med at sige dit øverste frames skal værre lidt højjere. og der burde måske være lidt mere grafisk på siden (måske kunne du gøre noget ved logoet. eller hvad man kalder det tekst???) og menuen fylder alt for meget. jo hvis du vil bruge arial skriftype på dine sider så lav skriftypen med 2 istedet for 3.

hvis man nu kigger en  af dine sider:
<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Language\" content=\"da\">
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>Ny side 1</title>
</head>

<body link=\"#0000FF\" vlink=\"#0000FF\" alink=\"#0000FF\">

<p align=\"center\"><font face=\"Tahoma\">Sript Sprog opsætninger</font></p>
<p align=\"center\"><font face=\"Tahoma\">Perl:<br>
<a href=\"Perl/winperl.htm\">Installering af Perl</a><br>
<a href=\"Perl/2000perl.htm\">Opsætning af Perl på IIS 5.0</a></font></p>

</body>

</html>
det ville jeg lave om til:
<html>

<head>
<meta http-equiv=\"Content-Language\" content=\"da\">
<meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html; charset=windows-1252\">
<meta name=\"GENERATOR\" content=\"Microsoft FrontPage 4.0\">
<meta name=\"ProgId\" content=\"FrontPage.Editor.Document\">
<title>Ny side 1</title>
</head>
<font face=\"verdana\" size=\"2\">
<body link=\"#0000FF\" vlink=\"#0000FF\" alink=\"#0000FF\">

<p align=\"center\"><font face=\"Tahoma\">Sript Sprog opsætninger</font></p>
<p align=\"center\"><font face=\"Tahoma\">Perl:<br>
<a href=\"Perl/winperl.htm\">Installering af Perl</a><br>
<a href=\"Perl/2000perl.htm\">Opsætning af Perl på IIS 5.0</a></font></p>

</body>
</font>
</html>

det du gør her er at du sætter en anden skriftype og laver tekst størelsen mindre.
Avatar billede exe_science Nybegynder
03. januar 2001 - 17:56 #2
siden vi kiggede på her ligger på: http://www.inetguide.dk/nyt/sprog.htm
Avatar billede zhatten Nybegynder
03. januar 2001 - 18:11 #3
I den øverste Frame hvor der står din ip er ???.???.??.?? Kan jeg kun se Leweb.

Jeg kan ikke lide den der grønnelige farve, ved ikke hvad for en du skal bruge, men jeg syntes ikke den passer ind.

Jeg kan scroll til siden i 800x600

Der er godt nok meget plads til bannert fra Tradedoubler :(

Under Info om dig står der :

Inetguide.dk glemmer ikke disse infomationer... De er dine og kun dine

Skal der ikke Stå :

Inetguide.dk gemmer ikke disse infomationer... De er dine og kun dine

- Zhatten
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
03. januar 2001 - 19:10 #4
exe_science: jeg vil ikke havde fonten, verdana, jeg ønsker netop tahoma...

Zhatten: Æhh grønlig farve??? Hvilket browser type og hvilken version har du???
Avatar billede speedy Nybegynder
03. januar 2001 - 22:58 #5
Hej

Lige lidt stavefejl rundt omkring :)

På siden om internet explorer, har du i menuen stavet explorer uden r til sidst. Det skal med. Og på selve siden om genveje til explorer har du skrevet følgende :
\"Genveje:
Blackslash = En side tilbage\"
Det er \"Backspace\" der går en side tilbage.

/SpEeDy