Avatar billede niels36 Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:43 Der er 8 kommentarer

internet til fastnet tlf

Kan man på nogen måde bruge sin Bredbåndsforbindelse, til at ringe op til en fastnet tlf.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:48 #1
http://comgros.dk/skype.asp Det skulle være muligt med dette prg.
Avatar billede svart Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:51 #2
Nej.. det kan ikke lade sige gøre.. Det er rigtig, at skype fungere som en telefon men det er KUN fra pc til pc (Jeg bruger det selv)

Sorry.. men det kan ikk elade sig gøre
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
15. oktober 2003 - 02:13 #3
der er faktisk nogle amerikanske servere der tilbyder en sådan service, men gevinsten tabes lissom når den server man kontakter skal ringe til den danske telefon fra usa - det bliver jo bare dyere. Man skal naturligvis tilmeldes og betale for det.

har hørt at Skype brygger på muligheden, men de skal nok først slås lidt med noget lovgivning. Der er mange penge på spil hvis det bliver muligt
Avatar billede freddy04 Nybegynder
15. oktober 2003 - 16:05 #4
Det kan godt lade sig gøre - der var et indslag om hvordan i Rene ord for pengene på DR for ikke så længe siden, men har glemt hvad systemet hed. Men her var det vist primært opkald til udlandet der kunne betale sig
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:19 #5
Jeg tror den billigste service du finder er denne: http://www.dialpad.com/
- men jeg er meget i tvivl om hvilken pris der gælder hvad. Den første 100 kr. går til softwaren,og så kommer en minuttakst jeg ikke kan gennemskue - de sparer lidt på oplysningerne.

Gratis tror jeg ikke du finder det, på lige fod med pc <> pc calls som Skype ICQ og Messenger, men det kommer nok.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:26 #6
Det er ikke softwaren du betaler gebyret for, men et såkaldt "dialpad user ID" og som forudbetaling. Så vidt jeg kan gennemskue er det fordelagtigt hvis du ringer uden for eu, men en skidt forretning hvis du ringer til naboen. Forudsat at du ringer fra Dk.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:41 #7
http://dcs.net2phone.com/products/commcenter/rates.asp#

Ser ud til at du her kommer ned så det rent faktik kan betale sig, under 5 øre/ min. for opkald danmark til danmark

er det egentlig tjenester du søger eller forklaring på hvordan det gøres?
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
16. oktober 2003 - 01:46 #8
Sorry - jeg er for træt - det giver 35 øre / min.
Det kan vist ikke betale sig...

svaret er ja - men det er for dyrt til danske samtaler.