Avatar billede mindcrawler Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dvd kopi

Hejsa!

Jeg har lige investeret i filmen midsommer og vil gerne have en backup kopi på min pc i avi format som jeg har med et par andre af mine film.

Det program jeg plejer at bruge kan ikke finde filmen så her har jeg et problem.

jeg prøved at se filmen på min pc og fandt ud af at jeg ikke en gang kan se den der. Virker åbenbart kun på min dvd afspiller.

Håber der er nogle Dvd kloge folk der ude om kan hjælpe.

Mvh Bjørn.

Ps. Jeg ved godt at det er ulovligt at videre sælge mm. så spar mig.
Avatar billede herpezp Nybegynder
15. oktober 2003 - 01:49 #1
Hvilken dvd-afspiller har du? er den region-fri? hvilket program har du brugt?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2003 - 08:45 #2
Det program jeg plejer at bruge kan ikke finde filmen så her har jeg et problem. <--- Hvilke program bruger du ?
Avatar billede deetox Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:39 #3
hej... du skal downloade programmet "isobuster" http://www.smart-projects.net/isobuster/ så kan du rippe cd billedet, og så brænde det igen på en ny dvd med eks. neroburn www.nero.com
hvis det er sådan at du ikke har dvd brænder så kan du downloade programmed dvd decrypter www.dvddecrypter.com og så konvertere den med dr. divx som du kan få fra divx.com og der med brænde en film den på en almendelig cd.....
held og lykke
Avatar billede mindcrawler Nybegynder
17. oktober 2003 - 11:53 #4
Hej igen!

Jeg bruger super dvd ripper 1.90 hvis det siger jer noget?
Kan programmet isobuster kopiere fra dvd til avi filer?

Mvh Bjørn.
Avatar billede zumzumzum Nybegynder
19. oktober 2003 - 12:50 #5
nemmeste måde at rippe på og evt brænde på som sikkert er din intention (for ellers fylder filmen jo 4,4 gb) så brug dvd shrink (www.dvdshrinnk.org) og så brænd med pinaccle studio dvd copy... dette skulle være den nemmeste måde ! evt dvd decrypter kan osse bruges!
Avatar billede tronic1 Nybegynder
25. oktober 2003 - 19:18 #6
www.dvdrip.dk
der er sider til både ripning og konvertering af DVD til hhv. AVI og SVCD