Avatar billede da_nigga Nybegynder
03. januar 2001 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo til komunity

Vi skal bruge et logo til en side der kommer til at hedde komunity....
Det skal være et logo som er inspireret af en ko(??)....
Der står godt nok 100 point men er villig til at give flere :)
Avatar billede prodic Mester
03. januar 2001 - 17:28 #1
Avatar billede osaka_san Nybegynder
03. januar 2001 - 17:28 #2
KAn foreslå at skrive i en anden kategori. Denne kategori er beregnet til spørgsmål om billedbehandlingsprogrammer ikke til jobannoncer. :o)
Avatar billede exe_science Nybegynder
03. januar 2001 - 17:33 #3
Min e-mail er: exes@sol.dk og hjemmeside: http://www.webmagi.dk du kan kontakte mig hvis du stadig er intreseret.
Efter hvad du siger lyder det da meget fair med de 100 point det kan da også være det er nok med mindre men måske skal der også flere til kontakt mig og jeg vil se hvad jeg kan gøre.
Avatar billede da_nigga Nybegynder
03. januar 2001 - 19:11 #4
Hmmm prodic... okay har læst den debat du henviser til så jeg vil prøve og finde en passende kategori.....
Og til dig exe_science.... Prøv og lave noget og send det til admin@popupbob.dk
Hvis det er okay så får du pointene.....
Avatar billede exe_science Nybegynder
03. januar 2001 - 19:33 #5
Jeg syntes det lyder godt men har du ikke lidt inspiration???????? skriv noget her eller skriv en e-mail om hvad jeg skal lave.