Avatar billede snabelmanden Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hjælp til fjernelse af spil

Hej.

Jeg skulle installere et spil, jeg brgynder at installere. midtvejs spørger programmet efter cd2 DOH! kan ikke finde den. hmm, jeg sletter det jeg havde installeret, (troede jeg) nu HAR jeg fundet cd 2 og vil installere spillet, men hver gang jeg prøver, spørger den om jeg vil uninstalle all components, ja siger jeg, prøver igen, men den skriver samme hver gang, jeg HAR prøvet i tilføj/fjern programmer, den siger oxo den er slettet, men åbner jeg tilføj/fjern programmer, ligger den der stadig? en der kan hjælpe så jeg kan komme til at installere det spil?
Avatar billede arlet Juniormester
14. oktober 2003 - 22:51 #1
hvis programmet har lagt sig i tilføj/fjern fjerner du det der.
Hvis ikke, fjerner du manuelt mappen med programmet og alle genvejene, derefter for at fjerne det helt:

Gå i start
Kør
Skriv: regedit
Ok

Gå i Rediger
Søg
Skriv: "navnet på programmet"
Delete den nøgle programmet finder (tjek lige der står "navnet på programmet")
Find næste (du kan benytte f3 tasten)
Delete
F3
Delete
F3
Sådan bliver du ved til der ikke er flere nøgler at slette. Programmet fortæller dig når der ikke er flere nøgler.

Når der ikke er flere nøgler at slette skal du lukke Regedit. Klik på X

Genstart for en sikkerheds skyld.
Avatar billede arlet Juniormester
14. oktober 2003 - 22:53 #2
(For en sikkerheds skyld, lav en kopi af regdatabasen, klik på "Denne computer" i det stifindervindue du har fået frem, klik på Registreringsdatabase oppe til venstre, klik på Eksporter registreringsdatabasefil, giv den et nemt navn, F.eks bakreg, gem den i en mappe som du kan huske, skriv det evt. op)
15. oktober 2003 - 00:00 #3
Når du skal slette et program fra registreringsdatabasen, er det nemmest, og sikrest at bruge et program til det, jeg bruger selv "regclean"
du kan downloade det fra http://www.pcmedixwebs.com/regclean.htm

Ps: producenten (www.jv16.org) har ikke download eller support på RegClean mere.
Avatar billede snabelmanden Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:01 #4
det hjællper ikke en dyt noget af det du foreslår, den ligger i tilføj/fjern programmer der HAR jeg prøvet at slette den, den siger oxo den er slettet men den vises stadig i tilføj/fjern programmer også efter restart har søgt efter filer og mapper, den er der stadig, når jeg prøver at installere spillet, starter den uninstall. prøver så det, og kører det færdigt, men uden resultat, den bliver det sgu. ???????
Avatar billede snabelmanden Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:10 #5
*LOL* mand h13 det hjælper heller ikke, den blir i tilføj/fjern programmer, jeg kan heller ikke installere spillet på ny, den spørger bare om jeg vil uninstall. det har jeg forsøgt, men den bliver ved med at spørge om det samme
Avatar billede snabelmanden Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:16 #6
det er da for meget, skal man godt nok til at formatere
Avatar billede snabelmanden Nybegynder
15. oktober 2003 - 11:03 #7
hmm jeg har fundet ud af at der er virus, så jeg lukker spørgsmåletm og åbner et nyt, men tak for jeres tid.