Avatar billede nemograf Nybegynder
14. oktober 2003 - 15:59 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

Hvad syntes du ?

Hej..

Gider i give jeres mening om denne side... ??
Evt. nogle ting der kunne peppe den op !!!

På forhånd tak
Avatar billede nemograf Nybegynder
14. oktober 2003 - 15:59 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:11 #2
pænt og afdæmpet farvevalg.

Kedelig indgang. Alt for meget grå flade og for lidt tekst. Måske et foto lagt ind i baggrunden?

Jeg bryder mig ikke om den animerede wireframedimmerl. Den er kun distraherende. Gør absolut ingen gavn.

Venstrestil dine brødtekster. Centreret tekst er anstrengende at læse. Under kontakt bør du sætte feltbeskrivelserne til venstre for indtastningsfelterne. Det virker altså bedst. Det er ikke altid en god ide at være alternativ, med det som formål alene.

Vær endnu mere konsekvent med valg af fonte. Kontaktoplysninger i bunden bør stå med samme font som benytte på resten af sitet.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2003 - 16:11 #3
vil helt klart mene at den gamle er meget mere seværdig end den nye...
Avatar billede hhunden Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:13 #4
Jeg synes det generelt ser nydeligt ud.
Der er dog liiiige... :o)

Jeg er ikke så vild med at teksten på html siderne er centreret. Det virker skidt på mig - men det er nok mest en smags sag - men jeg mener ikke at det er særligt 'læsbart'.

Mht navigationen har jeg det også lidt skidt med den der dims der roterer.. til at starte med kunne jeg overleve den som en lille 'dims' der stod i øverste venstre hjørne - men da den blev en del af navigationen blev den klart for meget.
Jeg ville bare lade den hvide bjælke blive under det valgte menu punkt - og nok droppe den roterende dims..

Mht. til at peppe op, så skulle jeg mene at 'content er bedre end pep'.
Mere/bedre indhold er klart at foretrække i forhold til dilf og gejl!!
Avatar billede dly Nybegynder
14. oktober 2003 - 16:26 #5
Brug en anden skrift til bundlinien med adresse, telefonnumre osv.! Den er for kedelig!
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
14. oktober 2003 - 18:57 #6
1. Fo det første et pænt design!

2. Brug samme teks type (font) på alle sider, og i bunden.

3. Farverne passer godt sammen.

4. Den effekt der kommer når der 'rolles' over knapperne, Den der streg under kanpperne. det er flor,men kunne det ikke gå lidt langsommer. Det bliver lidt irreterende når man har været rundt på alle siderne.

5. Alt i alt ser siden flot og prf ud!

6. Hvorfot bruger du en så stor og tyk font? Prøv med verdena (2)

>>Mystery 2003
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
14. oktober 2003 - 19:02 #7
Noget der kunne peppe den op er måske et par billeder i baggrunden der er gennemsigige (30%) Se evt. linket www.structures.dk  (eller .com)

det andet var selvfølgelig også et svar!!
Avatar billede nemograf Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:41 #8
Hej alle sammen og tak for jeres meninger.. Jeg har lavet lidt om på siden og tror jeg har fanget en del af det både i og jeg har skrevet og tænkt om denne side.. Men hvis i gider gå ind og se om det er blevet bedre eller om i har flere ting i kan berige siden med er i meget velkomne..
På forhånd tak..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:44 #9
Det er faktisk ved at være rigtig godt.

Dine tekster bryder på en lidt underlig måde (på feks. http://www.fairvision.dk/nyhp/profil.htm). Alt for mange linieskift.
Avatar billede nemograf Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:56 #10
Ja det har du helt ret i.. De skulle være rettet nu..
Ellers andet ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:01 #11
Det er absolut småting jeg kan komme på.

I bunden, ved kontaktoplysningerne, bør der være en pixel eller to mere margen under teksten.

Jeg savner en mulighed for at komme tilbage til forsiden. Ikke fordi den er voldsomt interessant, men muligheden bør være der.

Herudover kan jeg kun sige det er en nydelig og funktionel side.
Avatar billede nemograf Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:10 #12
Der er en lille knap nede i venstre hjørne der viser tilbage til forsiden...
Og så er siderne rettet til med lidt mere plads nede i bunden..
Jeg venter lige lidt med at give points da jeg gerne lige vil høre om der er andre der kan komme med noget kritik.. Håber det er ok ...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:24 #13
Det er helt fint :)

Jeg ville nu foretrække at have "home" knappen foroven i venstre side. Det virker mere logisk.
Avatar billede mystery2003 Nybegynder
16. oktober 2003 - 12:11 #14
Halloo!

Jeg har et spørgsmål der undre mig "meget" (og dog) Horfor bruger du / i ikke den der flotte side (jeg tænker på http://www.fairvision.dk/ ) den er da meget flotter end den nu! Hvorfår?????
Avatar billede nemograf Nybegynder
20. oktober 2003 - 08:13 #15
Den gamle side du refererer til er ikke så meget henvendt til det lidt ældre publikum.. Den er lidt for popsmart efter fairvisions mening.. Og så er den alt for tung, de vil have noget der er lige til og nem at guide rundt i.. Men ja jeg syntes nu også den er federe, men jeg sidder desværre ikke og kan afgøre det...