Avatar billede flakse Nybegynder
14. oktober 2003 - 14:50 Der er 7 kommentarer

Windows Media Player opfører sig pludseligt specielt

Hej

Jeg bruger min WMP 9 hver dag. Pludselig kan jeg kun se nederste venstre hjørne, ca. 1/4, af alle de forskellige film jeg har liggende. Jeg har tjekket filmene i andre programmer og der er intet galt med dem. Jeg har søgt rundt på WMP, men kan ikke finde nogle fejlopsætninger. Og det er ikke "Video zoom settings" der er noget galt med.

Hvem ved hvad der er galt?

Flakse
Avatar billede henninga Novice
14. oktober 2003 - 21:23 #1
Har du opdateret WMP?  Windows UpDate
Avatar billede flakse Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:08 #2
Ja, den er/var opdateret. Jeg tjekkede lige igen.

Andre ideer??

Flakse
Avatar billede henninga Novice
15. oktober 2003 - 00:06 #3
Det kan være noget med grafikkortet. Har du ændret indstillinger for det ??
Video bliver ofte vist med Overlay - kan der være en indstilling for dit kort eller DirectX.
Ellers ikke flere ideer lige nu.
HenningA
Avatar billede bentn Nybegynder
15. oktober 2003 - 13:13 #4
Prøv mit svar her: http://www.eksperten.dk/spm/316673
muligt det også kan hjælpe dig.
Avatar billede flakse Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:19 #5
JUBII

Jeg tjekkede først overlay på grafikkortet og det stod til "IN", jeg satte det til "Out" og problemet blev løst øjeblikkeligt.

Jeg ved stadig ikke hvad denne funktion er til - ud over at være irreterende - men jeg er glad.

Tak for hjælpen.

Flakse
Avatar billede flakse Nybegynder
15. oktober 2003 - 15:20 #6
Hvordan gør jeg når jeg skal afslutte tråden og give pointene til henninga?

Flakse
Avatar billede henninga Novice
16. oktober 2003 - 08:24 #7
Så uddeler du point for neden
Good Luck ;o=