Avatar billede toxic Nybegynder
03. januar 2001 - 15:11 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

B17 Flying Fortress side

Hvad synes i om designet?
Avatar billede fcs Novice
03. januar 2001 - 15:13 #1
Den er fed, men hvad med et link?
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. januar 2001 - 15:16 #2
:o)
Avatar billede toxic Nybegynder
03. januar 2001 - 15:16 #3
Avatar billede moenguy Nybegynder
03. januar 2001 - 15:30 #4
Lækker menu!!!!!
Måske lidt effecter i menuen !!!
Design= 10@13
Avatar billede rfogh Nybegynder
03. januar 2001 - 15:36 #5
Ja... Menuen er god.. Resten er lidt kedeligt...
Avatar billede bang-kruse Nybegynder
03. januar 2001 - 15:41 #6
Are there any........
their har en anden betydning.
Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 08:31 #7
Den er fin. Giver moenguy ret i, at det er en fed menu. Det er bare lidt synd, at den ikke virker lidt mere...hvad skal man sige...maskineagtig måske. Den ligner jo en maskine, med sine metaleffekter og små knapper. Det jeg mener er, at du måske skulle lave en onClick-effekt på de små runde knapper i menuen, så de ser tændte ud, når man har klikket på den. Evt. i samme rød frave som den ledning man kan se, går fra menu til Banner-viseren.

Mere ang. menuen. Så synes jeg det er synd, at du har den aflange 4-kant bagved selve \"maskinen\", det synes jeg ikke er så cool. Hver sin smag ;-)

Main/vinduet, vil jeg give rfogh ret i, er lidt kedelig. Og hvad laver det hvide felt øverst? Fjern det, det ligner bare en eller anden fejl. Stjernerne som punkter er meget cute. Bare en ide...du kunne lave main som en slags skærm, der passer til \"menu-maskinen\", sådan en ramme i samme grå farve (måske en tone mørkere).

Alt i alt vil jeg give dig:
*helhedskarakter på: 9 (ud af 13)
*Designkarakter på: 8 (ud af 13)
*Indholdskarakter på: (10 ud af 13) Men ret fejl.

Mvh. Trine / Misskat

Held og lykke.
Avatar billede maclas Nybegynder
04. januar 2001 - 13:44 #8
Meget sjov menu, syntes nu også du skulle lave en evt. \"mouse over\" effekt på de små knapper, måske rød eller en en gul som glødene lygter.

Indholdet af siden ser ud somom det står skævt som du har placeret det, du skulle nok prøve at lade det holde kant med banneret, så det står lige under banneret og ikke sådan... skævt til venstre.

Din \"vote\" boks er altså lidt kedelig, den skulle måske køres over i det grå menu design med lidt »bimmel-bammel« på... og de bannere under ser lidt sjove ud, måske skulle de have samme bredde.

Men ellers en okay site...

Avatar billede toxic Nybegynder
04. januar 2001 - 15:07 #9
Tak for jeres kritik og ideer, jeg vil i den nærmere tid få rettet nogle af forslagene :)

Mvh
Jens Mikkelsen
Avatar billede toxic Nybegynder
04. januar 2001 - 15:09 #10
Jeg synes sku det er fedt at se piger inden for webbracnhen. Det handler jo også mere om design end programmering :)
Avatar billede toxic Nybegynder
04. januar 2001 - 15:10 #11
Jeg kunne godt bruge en bedre poll men er ikke ASP ekspert, kan bedre bruge php :)
Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 17:19 #12
Hvornår bliver der delt points ud?

;-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. januar 2001 - 23:03 #13
Det er da vist ikke meningen at der skal stå:
<% response.redirect(\"http://tracker.tradedoubler.com/tracker.asp?code=336025\") %>
øverst i din main frame.

Menyen ser jeg som en flok små firkantede broken-image links (NS 4.7). Er siden til explorer only?

Jeg kan ikke læse den meget tynde hvide skrift på den sorte baggrund.

Avatar billede {dark} Nybegynder
03. februar 2001 - 21:54 #14
fed menu, men måske skulle du lave en eller anden mouse over effect ved knapperne, så ville det være megat sejt.
For det andet er det lidt underligt at der er et danks reklame banner på siden når det hele er på engels.
Deljligt hurtigt at loade(384kbs).

alt i alt et rart design måske lidt for mørkt.
10@13 :)
Avatar billede Trine Nybegynder
04. februar 2001 - 09:30 #15
DARK:
Hvad med at læse de andres kommentare inden du skriver det samme? *gaber*

TOXIC:
Få nu afsluttet spørgsmålet, og giv points til den der nu fortjener det.

Trine / Misskat