Avatar billede rhrathje Nybegynder
14. oktober 2003 - 08:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

2 Spoergsmaal om HTML?

Hej Eksperter.

Jeg har rodet lidt med at lave en hjemmeside med nogle tabeller. Spoergsmaalet bestaar nu i, at naar jeg aabner siden fra nettet, vises der intet i mine iframes naar jeg koere i en oploesning paa 1024*768, men goer jeg skaermoploesningen bare en smugle mindre, kommer det hele frem. Hvad kan det skyldes??? Bruger her Explorer 5.0

Og saa er jeg interesseret i, at trykker man paa linkene til venstre, skal der i nogle tilfaelde aabnes en side baade i iframen til hoejre, og i iframen til venstre. (Taenker isaer paa linket hjem (der skal aabne en ny menu til venstre samt aabne startsiden forsideVM.htm til venstre) Hvordan goer jeg det???

www.voresmening.dk

...
Rune
Avatar billede n!nja Nybegynder
14. oktober 2003 - 08:15 #1
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2003 - 09:45 #2
1) Det skulle helst ikke have noget med din opløsning eller din browser at gøre...
Avatar billede rhrathje Nybegynder
15. oktober 2003 - 02:19 #3
Der er styr paa det aabningen af links flere steder. Brugt scriptet n!nja  henviste til, men har dog ikke faaet styr paa hvorfor mine iframes forsvinder ved fuld vinduestoerrelse...

Takker for hjaelpen

...
Rune
Avatar billede rhrathje Nybegynder
15. oktober 2003 - 02:19 #4
...
Rune