Avatar billede donnac Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Program til afspilning af DVD

Jeg har DVD afspiller i min pcer. Men kan ikke afspille den i Windows media player. Den skriver bare:

Windows media player kan ikke afspille denne DVD, fordi der ikke er installeret en kompatibel DVD-dekoder på computeren....

Nogen som kender et nemt program man kan downloade ???
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2003 - 22:56 #1
fuldte der ikke et program med da du købte drevet ? evt. power dvd?
Avatar billede donnac Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:58 #2
Jo, men har formateret pceren for et par måneder siden og har Windows XP proff nu og efter det, vil pceren ikke bruge media player til DVD afspilning mere.
Avatar billede kenp Novice
13. oktober 2003 - 23:02 #3
ja men kan godt downloade et men det koster penge! så hvis du havde power dvd var det nemmere at indstallere det (det er ikke lykkedsmig a finde en gratis dvdplayer)
Avatar billede bjanko Nybegynder
13. oktober 2003 - 23:57 #4
Avatar billede jensendk Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:32 #5
www.bsplayer.org god og gratis afspiller