Avatar billede martin7500 Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:33 Der er 3 kommentarer

Spil over nettet

Hej eksperten bruger.

Mig og en ven har et lillet problem

Vi vil gerne spiller Generals over nette sammen os to mod nogle bots.

Jeg laver en server. han connecter der og jeg vi kan se hianden. men vi kan ikke skirve til hinanden.. og jeg kan ikke se han vælger fave eller team.

Kan det være inet opsætning

Nogen der har nogle svar. skriv!! :)

Hilsen Martin
Avatar billede coldray Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:35 #1
Det er ikke internet opsætningen.. siden i har oprettet forbindelse.. det er nærmere en program fejl.. er der nogle updates tilgængelig til generals?
Avatar billede martin7500 Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:36 #2
Det er det nyest Generals. som vi lige har opdater.. og vi køre med opdateringer.
Avatar billede rkp Nybegynder
14. oktober 2003 - 17:41 #3
prøve at skrive til EA. på den her adrs.http://www.ea.dk  under teknisk support.

Har selv fådet meget hjelp af dem til forskellige spil.