Avatar billede freestyleren Nybegynder
03. januar 2001 - 14:38 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Gæstebogs problem!

Hej eksperter!
Jeg har en gæstebog på følgene side: http://users.cybercity.dk/cgi-bin/mybook.cgi?user=cft2173
Som i kan se har det noget med CGI at gøre men der er noget galt med gæstebogen man kan nemlig ikke skrive i den, hvorfor ikke det ????
Avatar billede disky Nybegynder
03. januar 2001 - 14:40 #1
snak med Cybercity
Avatar billede freestyleren Nybegynder
03. januar 2001 - 14:40 #2
(kan det have noget at gøre med konfigirationen på denne fil http://offers.homepage.dk/mybook/mybook.ini
??? )
Avatar billede disky Nybegynder
03. januar 2001 - 14:43 #3
kan det godt, men umiddelbart ser den fin ud.

Men nu kender jeg ikke cybercitys gæstebog.

Men måske har de \'rodet\' i det, og fjernet dine skriverettigheder til stedet på serveren hvor data gemmes eller lignende.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 15:57 #4
hvorfor spørger du OS om det når det er CYBERCITY der har lavet gæstebogen?
Avatar billede freestyleren Nybegynder
03. januar 2001 - 16:57 #5
Fordi de siger at de ikke yder support på gæstebogen!?!?!?!
Avatar billede freestyleren Nybegynder
16. januar 2001 - 16:12 #6
der sker ikke rigtig noget her var?!!