Avatar billede lae Nybegynder
03. januar 2001 - 14:28 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Når Word minimeres, forsvinder den

Jeg har et lidt mystisk problem.
En del af vores brugere har fået en casio kalender som kan synkronisere med Outlook. Problemet er blot, at efter jeg har installeret softwaren (enterprise harmony \'99) forsvinder Word (7.0) når man minimerer den. Dvs. den lægger sig ikke ned i proceslinien som sædvanligt, men forsvinder simpelthen.
Har nogen hørt om noget tilsvarende før ? Eller har nogen en ide til en eventuel løsning ?
Avatar billede bug Nybegynder
03. januar 2001 - 14:32 #1
Hvis du trykker ALT+TAB - kan du så se word der?

;-Bug
Avatar billede lae Nybegynder
03. januar 2001 - 14:33 #2
ja, det kan jeg godt - men brugerne er jo vant til at kunne se det minimerede program i proceslinien...og er ikke tilfredse med ALT+TAB :)
Avatar billede eagleeye Praktikant
03. januar 2001 - 14:52 #3
Er det kun Word som forsvinder på den måde.
Hvad med Excel? Eller andre programmer?
Avatar billede lae Nybegynder
03. januar 2001 - 14:53 #4
ingen andre programmer forsvinder...det er ret mærkeligt...
Avatar billede bug Nybegynder
03. januar 2001 - 15:05 #5
Vender tilbage - har set der før - men husker ikke lige løsningen.

;-Bug
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
03. januar 2001 - 15:09 #6
enterprise harmony må have overskrevet et eller andet - måske bare det ikon der benyttes i proceslinien.
Har du prøvet af af-installere Word og så geninstallere det ?

Avatar billede lae Nybegynder
03. januar 2001 - 15:10 #7
Jeg venter spændt !!
Avatar billede lae Nybegynder
03. januar 2001 - 15:10 #8
ja, vi har prøvet at geninstallere hele officepakken...uden resultat
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. januar 2001 - 20:54 #9
Har du prøvet at køre Norton Disk doktor på maskinen?
Den plejer at løse den type problemer ret effektivt.
Avatar billede eagleeye Praktikant
04. januar 2001 - 23:11 #10
Hvad er Enterprise Harmory i meget korte træk?

Kan det tænkes at man kan ændre på hvordan vinduer lukke fra Enterprise Harmony? Evt property som er sat for MS-Word?
Avatar billede lae Nybegynder
04. januar 2001 - 23:18 #11
Enterprise Harmony er software som bruges til synkronisering mellem Outlook og en casio elektronisk kalender. Fungerer som fx hotsync til Palm. Programmet har ingen interaktion med Word...så det er underligt at det giver denne fejl.
Nej, jeg har ikke prøvet Norton...men det var selvfølgelig en mulighed....
Avatar billede lae Nybegynder
05. januar 2001 - 10:58 #12
Jeg har nu prøvet at lave en zen-pakke af programmet. I pakken kan jeg se hvilke filer installationen har ændret. Jeg har prøvet at udskifte alle disse filer med de oprindelige - uden resultat.
Jeg har også kigget efter ændringer i registy..men der er nok ca. 1.000.000 ændringer :)
Avatar billede bergstroem Nybegynder
08. januar 2001 - 16:49 #13
Prøv at omdøbe din normal.dot og omdøbe den nøgle der hedder data den ligger i registry under Hkey_current_user / Software / Microsoft / office / 7.0 / data.........Du kan omdøbe denne ved at vælge start/kør og skrive regedit ......