Avatar billede onlinefreak Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil hjælpe mig med at oprette et forum

Hej

Så skal jeg til at lave mit størrer projekt og jeg tænkte på at lave et forum noget lign. exp. man jeg er ikke særlig god til at programmere og jeg tænkte på at  om der er én her inde der vil hjælpe mig med at skabe et forum noget lign. exp man bare til en anden mål gruppe.
Jeg har idéen man mangler at få den ud i den virkelig liv.
Er der en som vil bruge lidt af sin fritid til at hjælpe mig?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:04 #1
tror at du skal være heldig at få en der vil gøre det uden betaling, da det er en hulens masse kodes der skal bankes sammen, og det kræver konstant udvikling, se bare Eksperten, det er en længe eksisterende side, der konstant udvikles, og vedligeholdes, da der kommer større og større krav til funktionaliteten, så der er nok ikke andet at gøre, end at smøge ærmerne op, eller gribe til baglommen efter muldvarpeskindet ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. oktober 2003 - 21:09 #2
Du kan downloade er meget udbygget forum gratis her

http://forum.snitz.com

Kræver at du har asp på dit webhotel
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:10 #3
hvis du har adgang til asp på din server var det en mulighed at hente et Snitz forum og tilpasse det uden at det koster noget. Kræver ikke den store erfaring.
Avatar billede reklamefridk Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:10 #4
Nå, så behøver jeg ikke finde linket :)
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:22 #5
er der nogen her der kender et sted hvor man kan gøre det til rimmelige penge?
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. oktober 2003 - 21:35 #6
Snitz er jo gratis, så hvis 0 kr. er rimelige penge, så har du løsningen der.

Snits kan konfigureres meget, og hvis du vil ind og rette i koderne, skal du kikke i de asp filer der har INC i deres navn(include).

Du behøver faktisk ikke være nogen ørn til asp for at kunne rette i snitz, hvis du kender til html og lidt til asp, er det bare at gå i gang
Avatar billede onlinefreak Nybegynder
28. oktober 2003 - 12:40 #7
lukket