Avatar billede deo Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:15 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Drop down menu

Jeg vil gerne lave en drop down menu a la den her på eksperten, men antallet af drop down´s skal hentes fra en data base, og det skal deres "overskrift" også.
Avatar billede whatever Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:19 #1
Hvad har det mef flash at gøre?
Avatar billede whatever Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:19 #2
mef = med :-)
Avatar billede deo Nybegynder
13. oktober 2003 - 20:24 #3
Hvad mener du...den skal laves i flash!
den menubar der skal være, skal kunne regulere sig, alt efter om der skal vises 2 eller 5 eller andet antal af underpunkter.
Avatar billede bootlab Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:27 #4
Er det noget alá det her : http://www.bootlab.dk/flash/xml_dropdown
Avatar billede bootlab Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:29 #5
Menuen bliver oprettet dynamisk udfra et xml dokument... men du kan jo altid
hente det fra en xml formateret asp side som henter sit fra en db.
Avatar billede deo Nybegynder
13. oktober 2003 - 22:37 #6
yep har du ikke et link til fla filen, så jeg kan se om det er noget jeg kan bruge :)
Avatar billede deo Nybegynder
14. oktober 2003 - 22:35 #7
hmm er der ingen der kan hjælpe med en dynamisk drop down menu i flash???
Avatar billede mat Nybegynder
14. oktober 2003 - 23:34 #8
Joeh, du kunne jo komme med et udkast, så er der sikkert flere der kan hjælpe dig, men som det ser ud nu skal vi kode det hele for dig?
Avatar billede bootlab Nybegynder
15. oktober 2003 - 00:19 #9
deo >> Du skriver "Jeg vil gerne lave en drop down menu ...", og så går vi
udfra at du selv har gang i noget!
Mit link var for at vise dig det godt kan lade sig gøre..
Jeg dropper btw lige linket til xml dokumentet så du kan se hvordan det evt.
kan se ud: http://www.bootlab.dk/flash/xml_dropdown/xmenu.xml

/Boot
Avatar billede deo Nybegynder
22. oktober 2003 - 23:16 #10
spg lukket
Avatar billede t-hviid Nybegynder
26. november 2004 - 14:13 #11
Hej bootlab>>

Jeg har lige surfet lidt rundt blandt ? omkring xml og menu og fandt dit her og finder det meget interessant. Er der mulighed for at se din kode eller fla mod point naturligvis!