Avatar billede italy Nybegynder
13. oktober 2003 - 18:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ipaq installering af program

Jeg har et program som jeg gerne vil have installeret på min ipag
jeg har programmet liggende som en seludpakkende EXE fil, men når jeg vil udpakke den på min ipaq, får jeg beskeden at det ikke er en valid pokcet pc application.
Kan jeg ømdøbe filen så den kan bruges på en pocket pc
I hvilken mappe skal jeg placere filen på min ipaq
Avatar billede vollerup Nybegynder
14. oktober 2003 - 07:12 #1
Du skal udpakke programmet på din pc også starte setup eller install til programmet, så sørger Active sync for at, det kommer over på din Ipaq.
Avatar billede italy Nybegynder
14. oktober 2003 - 10:08 #2
det har jeg prøvet
jeg har lagt programmet over på ipaq efter det er udpakket og jeg kan ikke få det til at virke, mit problem er, om der skal omdøbes nogle filer for at få det til at virke,programmet er jo lavet til alm windows og ikke CE
jeg har også lagt det over som exe fil og prøve at udpakke det direkte på ipaq
Avatar billede vollerup Nybegynder
14. oktober 2003 - 11:39 #3
Hvis det ikke er lavet til CE, så tror jeg ikke at, du kan få det til at virke på din Ipaq, men vent og se, det kan være at, der er andre der ved noget om det.
Hvad er det lige for et program du vil have til at køre på Ipaqen?
Avatar billede italy Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:54 #4
et configurationsprogram
Avatar billede italy Nybegynder
07. marts 2006 - 12:40 #5
ok
Avatar billede italy Nybegynder
07. marts 2006 - 12:45 #6
ok