Avatar billede rpi Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:32 Der er 2 kommentarer

Ulead Moviefactory 2 Trial

Hejsa

Jeg har installeret ovenstående program på win XP. Det fungere tilsyneladende ok, på nær når jeg skal brænde en stor .avi fil på en dvd. Filen er på ca. 13 GB, når programmet har konverteret i ca. 45 min genstarter pc'en og smadere herefter mit c:\ drev så computeren ikke kan genstartes og en ny inst. er nødvendig.

Problemmet er det samme hvis jeg laver en capture direkte fra camcorden og til hardisken, efter ca. 45 min går computen ned.

Jeg kan ikke installere den tilhørende patch, idet den siger at den ikke kan finde ulead ... Måske fordi det er en trial version.

Håber nogen kan hjælpe med problemmet da jeg syntes at programmet virker rigtig godt.
Avatar billede henninga Novice
13. oktober 2003 - 23:42 #1
This Trial Program has the following limitations:
Maximum of 10 slide shows for one DVD title.
Maximum of 20 images for one slide show.
Fewer menu templates, frames, buttons and background images.
No Photo Express 4.0 My Custom Edition Plus.

Om det måske kan have noget med det at gøre.

Jeg har også prøvet programmet og syntes det er rigtig godt - nemt og overskueligt at arbejde med. Fik en trial sammen med et PC Planet blad sidste år.
Og det kørte uden problemer, men jeg prøvede ikke at lave så store filer med det. Og jeg captured heller ikke med det, men hentede kun MPEG-2 filer ind.
HenningA
Avatar billede rpi Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:10 #2
Det kunne det selvfølelig godt, da det jo tilsyneladende virker ok med mindre filer. Det kan kan bare ikke passe at det ødelægger mit c:\ drev så geninstallation er nødvendig.

Jeg mistænker også min harddisk lidt det er en maxtor 160 GB fluid som kom i for ca. 1 mrd. siden. Jeg har dog prøvet at "presse" harddisken gennem længere tid via andre programmer uden den går ned.