Avatar billede bilfeldt Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:22 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fjern lyd?

Hej..

Jeg har downloadet et gratis design, hvor der en flash script med, som når man føre musen over noget af den siger en lyd, kan jeg fjerne det??

Scriptet sersådan ud på siden:

<script language="JavaScript">
<!--
function MM_reloadPage(init) {  //reloads the window if Nav4 resized
  if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
    document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
  else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->
</script>

Mvh
Anders

p.s. jeg har detsværre kun 25 points :-(
Avatar billede jakwag Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:29 #1
er du sikker på at lyden ikke ligger inde i flash filen?

Har du fla'en eller kun swf'en?
Avatar billede barklund Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:37 #2
Ovenstående javascript spiller ikke nogen lyd. Det må være inden i flash'en...
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:40 #3
Lyden er inde i flash filmen, men jeg tænkte at man kunne fjrene al lyd, på en eller anden måda?? Jeg har menlig kun flash filmen i .swf??
Avatar billede barklund Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:44 #4
Nej det kan du ikke. En SWF er copyright'ed og du kan derfor ikke bare ændrer i den, som du har lyst. Det er ulovligt. Men hvis du har købt den lovligt kandu formodentlig få skaberen af den til at lave dig en version uden lyd.
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
13. oktober 2003 - 17:32 #5
okay.. Men jeg tænkte nu heller ikke på at ændre i swf filen, men mere noget med at sætte noget ind på min side, som gjorden den "lydløs" hvis du forstår.. Kan man det, altså så den overhoved ikke siger noget??

Mvh
Anders
Avatar billede barklund Nybegynder
13. oktober 2003 - 17:37 #6
Næ, det er jo et objekt der kører helt for sig selv, og som du ikke kan gå ind og kontrollere dele af. Heller ikke lyden.
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
13. oktober 2003 - 17:49 #7
pis...
Avatar billede barklund Nybegynder
13. oktober 2003 - 19:43 #8
Tark for points :)
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
14. oktober 2003 - 20:47 #9
Det var da helt fortjænt.. ;-)