Avatar billede computopic Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbning af en Sony CPD-G500 21tommer

Jeg har en Sony CPD-G500 21 tommer.
Billedet står og springer til siden hele tiden. Det ligner at den har en løs forbindelse.
Problemmet er lige nu at jeg ikke kan få åbnet skærmkabinettet! Jeg fandt 2 skruer i bunden.. men det er åbenbart ikke nok at skruge dem ud..

Nogen der har en ide?
Avatar billede knazz Nybegynder
14. oktober 2003 - 03:26 #1
når det er så stor en skærm, plejer man ikke at skulle skrue bunden af, de kan normalt stå på foden selvom man tager skjoldet af.

det kan være der sidder nogle små "dækkapsler" som skjuler skruerne (rundt i kanten af skærmen) ellers kan det være der sidder nogle små plastik "låsemekanismer" som skal skubbes ind før man kan løsne skjoldet.
Avatar billede hamsternator Nybegynder
16. oktober 2003 - 13:05 #2
Hvis den stadig er under garanti, ville jeg nok få den kigget på af en tekniker...