Avatar billede farnsworth Praktikant
13. oktober 2003 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

JInternalFrame og panels

Jeg er ved at lave et program med Internalframes og er stødt ind i et problem med at hvis jeg har et panel i en internalframe og jeg flytte focus til en anden frame vil panelet med indhold stadig ligge i et lagt over den frame der er focus, hvordan undgår jeg dette?
Avatar billede _carsten Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:07 #1
Tror det er et Panel og ikke et JPanel du bruger i din JInternalFrame

Altså AWT/Swing problem
Avatar billede farnsworth Praktikant
13. oktober 2003 - 19:03 #2
tak det løste problemet, en virkelig dum ting at over se, men man kan jo se sig blind på problemet hehhe. Cartsen du kan give et svar hvis du vil have points, selvom 30 point måske er lidt meget for noget så simpelt.
Avatar billede _carsten Nybegynder
13. oktober 2003 - 19:46 #3
Tjaaaa - måske er det mange point men, det var heldigvis
dig selv som lagde op til det og ja hvis man ved det, er det simpelt.

:-) :-) :-)