Avatar billede the_game Nybegynder
13. oktober 2003 - 12:52 Der er 13 kommentarer

Gæstebog problem

Hej!!    jeg har det problem at jeg har 4 gæstebøger..men ingen af dem virker...Jeg har oploadet dem til serveren...men når jeg så går ind på dem siger den bare "Siden kan ikke vises"

de er lavet i php og asp samt Mysql...

Hvorfor???

....hvis du ikke forstår...gå ind her

http://ourwebsite.friserverplads.dk/gbog.htm

og der kan du vælge mellem en masse filer..
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2003 - 12:57 #1
funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"

så får du nogle fejlbeskeder du kan bruge til noget...

nogle sider eksisterer slet ikke - andre melder fejl, fx;

- Parse error: parse error in /fsp/users/o/ourwebsite/tagbook15/tboard.php on line 1

-Error Type:
Scripting.FileSystemObject.1 (0x800A0035)
File not found.
/view.asp, line 19

og så ser det ud som om at friserverplads ikke kan lide æ å ø
Avatar billede the_game Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:47 #2
okay...men jeg har jo 3 gæstebøger...hvorfor siger den så det ved alle sammen???
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2003 - 14:08 #3
åbenbart fordi de allesammen enten er sat forkert op eller mangler nogle ting - samt så fordi man på friserverplads så vidt jeg kan se ikke kan benytte ø æ å i mappe- og filnavne som du har gjort
Avatar billede the_game Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:40 #4
det er kun den fil hvor man skal læse alle beskederne der ikke virker...
Avatar billede the_game Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:41 #5
du har ret med at æ ø å ikke virker...men det virker stadig ikke...ligesom jeg fortalte ved det anden besked....
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2003 - 15:44 #6
hvad for en er det? er det "View..." linket?
Avatar billede the_game Nybegynder
20. oktober 2003 - 20:42 #7
jaaa....
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2003 - 21:06 #8
der kommer fejlen

Scripting.FileSystemObject.1 (0x800A0035)
File not found.
/view.asp, line 19

så det kunne tyde på at du mangler en fil
Avatar billede the_game Nybegynder
23. november 2003 - 15:32 #9
måske...aner det ik..
Avatar billede keysersoze Guru
23. november 2003 - 21:20 #10
godt - så kan jeg fortælle det... du mangler en fil. Den fil du mangler hedder view.asp - hvis ikke den mangler henvises der i hvert fald forkert til den
Avatar billede the_game Nybegynder
14. december 2003 - 18:56 #11
jaa...men jeg har fundet ud at det på en anden måde...ellers tak...
Avatar billede keysersoze Guru
15. december 2003 - 19:05 #12
så må du gerne fortælle hvad du så har gjort - og du bedes også lukke spm hvis du har fået løst dit problem
Avatar billede the_game Nybegynder
03. januar 2004 - 18:29 #13
en af mine kammerater gav mig en gæstebog, som kan laves om på, virkelig  nemt