Avatar billede kimv Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i PDF filer

Efter at have opgraderet til Acrobat Reader 6.0 sker det tit at jeg ikke kan åbne pdf filer jeg modtager på e-mail, jeg får en fejlmeddelse der siger at pdf files er "damaged". Så beder jeg afsenderen at sende den igen så virker det fint. - Der er pdf filer fra flere forskellige afsendere. Er der nogle der har en god ide ?
Avatar billede martin_moth Mester
13. oktober 2003 - 14:56 #1
Har selv Adobe acrobat reader 6.0 - ingen problemer.

Har ofte oplevet, at filer - ikke bare pdf - bliver beskadiget når de sendes som vedhæftet fil. Zippes de først, sker der meget sjældent noget... Jeg gemmer naturligvis først på et eller andet drev, før jeg åbner. Jeg tror ikke at det er Adobe Acrobat Readers skyld...
Avatar billede kimv Nybegynder
13. oktober 2003 - 21:10 #2
Tak for forsøget, men det er ikke løsningen, selv om jeg gemmer