Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

webdomain ? lukket ?

Hej...

Nogen som ved om de er gået helt på røven ?

Kan jeg ikke få fat i dem og siden virker næsten aldrig, hvad gør man så med opsigelse osv. ?

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. oktober 2003 - 09:49 #1
Hvis du vil opsige dem, så send dem et anbefalet brev - husk kvittering og kopi.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
13. oktober 2003 - 09:53 #2
Er der ikke en slags opsigelses formular eller noget ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:57 #3
Du skriver bare at du pga. ustabilitet vælger at opsige dit abb. pr. d.d. eller hvornår du vil.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
13. oktober 2003 - 17:04 #4
Du er vist ikke alene, lige nu står der på http://www.ebruger.dk/
"Ebruger.dk har skiftet host, ebruger.dk bliver nu hosted af Web10.dk"
De var da vist hos webdomain.dk
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:09 #5
Søger folk der er blevet snydt af webdomain.dk    60 point fra rexdegn
Luk annonce  Webdomain.dk snyder dig til at overføre penge til deres konto, men du høre aldrig fra dem igen. Jeg har læst flere indlæg med folk der har været udsat for det samme som jeg og jeg har derfor politianmeldt virksomheden. Har du været ude for en lignende oplevelse med webdomain.dk så må du gerne tage kontakt til mig. Jeg ved ikke om det er muligt at få sin epenge tilbage, men han skal ihvertfald ikke ahve lov til at snyde penge fra flere.

Med venlig hilsen

Allan Reichstein
allan@nyetredje.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. oktober 2003 - 22:13 #6
www.webdomain.dk kører igen - men ikke et ord om nedbrud den 13. oktober.
Det er ikke seriøst.
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:19 #7
Det er ikke bare seriøst, det er svindel. Man får intet for de penge man overføre til deres konto. Ingen svar på hverken telefoner eller mails. Desuden har "virksomheden" adresse i en lille lejlighed i Aalborg. Privaten!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. oktober 2003 - 22:21 #8
Jeg tror du overtræder injurielovgivningen med din udtalelse om svindel.
Hold igen med det til politi og/eller domstole har talt.
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
29. januar 2004 - 12:29 #9
Webdomain.dkk er åbenbart solgt videre og nu skulle der komme styr på tingene, så må vi jo se.

Tak for kommentarerne :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. januar 2004 - 12:33 #10
solgt?
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
29. januar 2004 - 12:39 #11
ja solgt :) der er kommet en ny ejer og serveren er blevet flyttet i et rigtig server hus med overvågning og kæmpe linie så vidt som jeg kan forstå på den nye ejer. og adressen er hvertfald også flyttet fra ålborg til køge.
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. januar 2004 - 12:44 #12
Nårhh de er købt af Morten *GG* Der kan man bare se..
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
29. januar 2004 - 12:57 #13
er det godt eller dårligt ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. januar 2004 - 13:12 #14
cliche niv. dem der ejer cliche..