Avatar billede bgalfen Nybegynder
13. oktober 2003 - 02:06 Der er 7 kommentarer

Superhero mod cs

Hvordan giver jeg xp til en player på min server i cs???
Avatar billede omen Nybegynder
13. oktober 2003 - 03:28 #1
Hva'?
Avatar billede ird Praktikant
13. oktober 2003 - 07:37 #2
???
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. oktober 2003 - 08:48 #3
hmm.... sådan som jeg forstår det her spørgsmål er.. så vil du give XP med en licens til en du spiller CS sammen med, det er ulovligt... sig til hvis det her det er galt opfattet, men hvis det ikke er så bedes du venligst lukke dette spørgsmål, da den slags spørgsmål er ulovlige her på E.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
13. oktober 2003 - 10:57 #4
lool Nej morten_leth .. som jeg forstår det er det XP (Experience points) han vil give de spillere .. kender ikke denne mod men regner med er noget i stil med W3 mod (Warcraft mod til CS hvor man får XP point når man dræber ...) .. Så tror ikke der er tale om noget ulovligt her..
Men ved dog ikke hvordan man giver XP point i det mod (heller ikke i W3 )  spiller bare :o)
Avatar billede batman101 Nybegynder
13. oktober 2003 - 11:50 #5
det skal fastsættes i din opsætning af serveren. der finde nogle værdier som der kan ændres på. der er en standard setting, som du så kan ændre på hvis du mener man skal have flere/færre xp pr kill.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:50 #6
lol... så vil jeg godt have lov til at undskylde mit kommentar... hehe... jeg er bare en dum jyde der skal blive lidt klogere og lære en smule mere...
100 x undskyld herfra... brug mit indlæg til at grine lidt af.. vi ska jo alle have lidt sjov i hverdagen..
Avatar billede makman Nybegynder
23. november 2003 - 15:45 #7
, Der er en textfil der includerer alle folks XP og LEVEL.. Den skal ændres meget præcist, ellers smadrer den fint sagt din server