Avatar billede goldenshadow Nybegynder
03. januar 2001 - 11:07 Der er 10 kommentarer og
6 løsninger

Søgerobotter, nævn dem

Hejsa !!

Jeg skal bruge navn og adresse på så mange søgerobotter så muligt. Jeg giver 5 point for hver søgemaskine, som ikke er nævnt af andre i forvejen. Og skal kun bruge seriøse forslag, ikke noget med tjetjenske botter. Kun de engelske.

- Golden Shadow
Avatar billede kta Nybegynder
03. januar 2001 - 11:15 #1
Jeg plejer at bruge www.site-optimizer.com
der kan du tilføje de fleste på en gang. Men mener ikke Jubii er der. men alle store udenlandske på engang. Du skal bare oprette dig som bruger, med brugernavn og password.
Avatar billede mrcorex Nybegynder
03. januar 2001 - 11:28 #2
Go2Net - www.go2net.com
Google - www.google.com
Jubii - www.jubii.dk
Yahoo - www.yahoo.dk
Scandinavian Online - www.sol.dk
Avatar billede mrcorex Nybegynder
03. januar 2001 - 11:29 #3
www.go2net.com er god, da den smider forespørgslen videre til en række andre søgemaskine og når den så får resultatet samles de bedste til dig.
Avatar billede bbs Nybegynder
03. januar 2001 - 11:55 #5
Avatar billede cob Nybegynder
03. januar 2001 - 11:57 #6
www.albot.dk - MINDPASS
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:01 #7
www.onix.dk er da vist ikke en robot, men blot et katalog?
Ligeledes er www.yahoo.dk heller ikke en robot. www.jubii.dk er tvivlsom, men det er da muligt at deres nye supersøger bruger robotteknologi. Man kan dog ikke tilmelde sig til robothøstning så...
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:05 #8
www.alltheweb.com
www.fast.com

er 2 nyere men meget gode og omfattende robotter.
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:09 #9
Der skulle i øvrigt være mulighed for at finde *en del* robotter på denne side:
http://www.mhv.dk/search/wwwsrc.php3
:-)
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
03. januar 2001 - 12:11 #10
Jeg har i øvrigt lavet en lille fortegnelse over nogle af de mest almindelige ægte robotters tilmeldigssider. Der er altså direkte link til den side, hvor du skal skrive din URL ind for at blive indekseret. Det kan ikke blive nemmere:
http://www.metamaten.dk/faq.shtm#5
Avatar billede nil.dk Nybegynder
03. januar 2001 - 12:47 #11
Avatar billede kasseper Nybegynder
03. januar 2001 - 12:50 #12
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
05. januar 2001 - 15:54 #13
Hejsa !!

Takker for alle indlægende, så er der point - til dem som ikke nævnte alm. søgemaskiner.

- Golden Shadow
Avatar billede goldenshadow Nybegynder
05. januar 2001 - 15:56 #14
Hej igen...

Nå, ekspertens system har vist lavet lidt bæ med de point, da jeg ville gi\' flere end 50 point. De må i undskylde.

- Golden Shadow
Avatar billede hotpop Novice
05. januar 2001 - 21:12 #15
ih nej da! 1 point! Og så mit første... Jubii :-)
Avatar billede nil.dk Nybegynder
08. januar 2001 - 08:19 #16
takker ;o)