Avatar billede mobilboy Nybegynder
12. oktober 2003 - 19:16 Der er 3 kommentarer

NBA Live 2003 : Cannot Access Hard drive

Hej

Jeg har fået installeret NBA Live 2003 , men spillet vil ikke starte grundet følgende fejl:

Cannot Access Hard Drive

Når jeg forsøger at åbne spillet, går der et par sekunder med sort skærm, og derefter kommer fejlmeddelsen.

Nogen der kan hjælpe?

Jeg har opdateret mit Geforce 4 med de nyeste drivere fra www.nvidia.com , men uden resultat.

Håber på nogle nyttige svar.

På forhånd tak.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. oktober 2003 - 19:25 #1
cdén skal være i når du spiller..!

Du må prøve at geninstallere
Avatar billede mobilboy Nybegynder
12. oktober 2003 - 19:29 #2
Det er den også. Hvis den ikke er, skriver den jo noget med Please inset the NBA live cd.. eller noget i den stil.

Og har prøvet at geninstallere, men stadig samme problem.

Nogen andre forslag?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:44 #3
installer minimum, altså uden video..??

det er noget med at spillet husker stien, det er installeret fra, så har du 2 cd-drev, så skal det være det samme du bruger.