Avatar billede spooloff Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:05 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Problem med autokorrekturlister i MS Word 2000

Når jeg sidder og skriver i Word 2000, kommer der til tider en popup screen med en meddelelse der siger følgende: "Microsoft Word kan ikke bruge autokorrekturlister. Denne funktion er ikke installeret i øjeblikket. vil du installere den nu?".

Hvorhenne kan jeg slå denne funktion fra???
Avatar billede htm Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:24 #1
kig i funktioner -> indstillinger for autokorrektur
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:41 #2
Hvorfor siger du ikke bare ja, og ligger din Office Cd på? så skulle du være ude over de problemer.
Avatar billede spooloff Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:43 #3
Jaaeeee... der har jeg været. Kan ikke lige finde det flueben der skal sættes eller fjernes. Kan du være lidt mere specifik?!?
Avatar billede htm Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:47 #4
Fjern alle flueben i autokorrektur
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. oktober 2003 - 18:47 #5
Ja det kan jeg godt *S*

Sæt Office cd i
Nu ser det ud til at den vil installere
Den opdater at du allerede har intalleret Office, så nu får du mulighed for enten at rep. eller tilføje
Vælg tilføj
Brugerdefineret
Sæt vinge i alt hvad du kan. Du mangler sikkert alle konventeringsværktøjer, og så en mere som jeg ikke kan huske hvad hedder, men det er de sidste du skal installere alt af.
Avatar billede spooloff Nybegynder
12. oktober 2003 - 19:08 #6
Lukker...
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. oktober 2003 - 19:27 #7
OK, takker for point;) men vil du have mere hjælp hvis det ikke har hjulpet, så vend tilbage