Avatar billede web-force.dk Nybegynder
12. oktober 2003 - 14:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Importere Windows Media Player fil

Hvordan imortere jeg en (wmp) fil i Flash...

Jeg har prøvet med

mc.loadMovíe("navnpaafil.wmp");

Men det virker ikke... er der nogen som kender en måde at gøre det på? Det kan også være det er mig der er helt forkert på den og ikke fatter en hat :-)

Lars
Avatar billede jakwag Nybegynder
12. oktober 2003 - 14:47 #1
du skal importere den ind i flash.

file > import

Du kan ikke dynamisk loade en video fil (i den nye 2004 kan du lave en stream af en flv), men du kan importere den i en tom flash film. og så loade den.

mc.loadMovíe("navnpaafil.swf");

jeg er ikke sikker på at man kan importere en wmp..? man kan en wmv er det lidt det samme..?

Men under alle omstændigheder skal du gøre som jeg skrev.

: ) Jakob
Avatar billede jakwag Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:04 #2
ved du på forhånd hvor mange linier der kan stå i feltet?
Avatar billede web-force.dk Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:05 #3
Det var også en wmv jeg mente... Jeg vil hente den eksternt... Når jeg siger import til den fil siger flash bare at der er en fejl i så den kunne ikke importere den...??
Avatar billede web-force.dk Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:06 #4
hvor mange linjer??
Avatar billede jakwag Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:10 #5
: ) hovsa jeg var i det forkerte spm. glem det med linierne...

Du skal være på en pc, og du skal have DirectX 7 installeret.
Avatar billede web-force.dk Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:12 #6
oki... skal man så have installeret directX 7 for at det virker... det er fordi jeg vil bruge det til en cd-rom...??
Avatar billede jakwag Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:13 #7
nej, du skal have directX 7 installeret for at du kan importere den. Men brugeren behøves intet. (hvis du altså laver en projector)
Avatar billede web-force.dk Nybegynder
12. oktober 2003 - 17:06 #8
Du må gerne ligge et svar, så finder jeg ud af resten... Tak for hjælpen!!
Avatar billede jakwag Nybegynder
12. oktober 2003 - 17:09 #9
velbekomme