Avatar billede bilfeldt Nybegynder
12. oktober 2003 - 14:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

DVD Rip afspilning?

Hej..

Jeg har nogle dvd'er som jeg ikke ved hvad er blever rippet med, hvis jeg afspiller dem i Windows Media Player, siger den bare en masse knas, hvad skal jeg gøre?? De hedder .avi

Mange tak..

Mvh

p.s. Beklager, men jeg har kun 20 points :-(
Anders
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2003 - 14:21 #1
Det lyder ikke helt lovligt.
Aner du ikke hvordan de er "rippet" er det vel næppe dig selv der har gjort det. Og Ergo vel heller ikke dine egne dvdér du har købt i en butik.
Avatar billede chalde Seniormester
12. oktober 2003 - 14:23 #2
Luk spørgsmål (lav et svar selv og acceptér det)
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:04 #3
Hvorfor??
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2003 - 15:08 #4
fordi det er ulovligt, og derfor høre det ikke hjemme her på eksperten.
Avatar billede chalde Seniormester
12. oktober 2003 - 15:08 #5
"Det er ikke tilladt at:
spørge efter eller poste indlæg der omhandler ulovlig kopiering eller downloading af ophavsretsligt beskyttet materiale"
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
"Jeg har nogle dvd'er som jeg ikke ved hvad er blever rippet med" dvs du nok ikke selv har rippet dem
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
12. oktober 2003 - 15:14 #6
Det lyder da også meget rimiligt, med de der regler, men nu hænger det sådan her sammen:

Jeg lavede bacups af mine tre nye dvd'er, med et eller program, som jeg faldt over på nettet, og dem lagde jeg så ned på cd'er. Så gik der noget tid, og så fik min computer blaster virusen, og jeg blev nød til at formatere det hele, og nu kan jeg så ikke huske hvad jeg brugte til at afspille dem med, og jeg kan heller ikke huske hvad jeg brugte til at lave dem.

Så jeg håbede af nogle af jer kloge hoveder der ude kunne hjælpe..

Men det er da godt, at i fortæller folk at de ikke skal lave lort her inde..

Mvh
Anders
Avatar billede bilfeldt Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:19 #7
Det var da ærgeligt at der ikke var nogle der kunn esvare, men tak alligevel..