Avatar billede rasch1 Nybegynder
12. oktober 2003 - 13:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan Kun komme ind i bios

Når jeg starter com. starter den op i bios med den besked at ....The system intruded chassis opent or tempered before please check system...
SKAL lige siges at jeg ikke har plads til strømforsyningen deri så den ligger ovenpå...
Avatar billede tim-p Nybegynder
12. oktober 2003 - 14:02 #1
hvad er det for en com du har?
Avatar billede rasch1 Nybegynder
12. oktober 2003 - 14:27 #2
Det er et asus bundkort a7a266-e med en 1300mHz amd og geforce 2 mx200 en gammel harddisk på 3Gb. Men det jeg tænkte på var at den måske kunne registrere at strømforsyningen sad udenpå,,men jeg aner intet om det
Avatar billede chalde Seniormester
12. oktober 2003 - 14:29 #3
Gå i bios og disable "chassis intrusion warning" eller ligende.
I min bios er det i advanced bios features.
Avatar billede chalde Seniormester
12. oktober 2003 - 14:36 #4
Taget fra din manual:
"if the chassis intrusion lead is not used, a jumper cap must be placed  to close circuit"
Står på side 33 i manualen.