Avatar billede gim Nybegynder
12. oktober 2003 - 12:44 Der er 3 kommentarer

Hvordan indsætter man licennumret

Hej er der ikke en der kan fortælle mig hvordan jeg indsætter navn, firma og licensnummer automatisk på en office 2003 cd? så jeg er fri for at gøre det under installationen.

GIM
Avatar billede bartfreak Nybegynder
12. oktober 2003 - 13:36 #1
det kan man ikke.O)
Avatar billede triv Nybegynder
29. november 2003 - 18:03 #2
Har tidligere læst at det kan man godt. Der skal ligges én fil med licens nummer i på CD'en. Tjek på google...
Avatar billede gim Nybegynder
29. november 2003 - 20:17 #3
Jeg har selv fundet løsningen, så hvis der er andre der kan bruge det her er det: Kopier office cd'en over på HD, find filen Setup.ini, den ligger i D:\FILES\SETUP (hvis D er dit cd drev)indsæt PIDKEY= som vist og indsæt licensnr som vist med x'erne

[Options]
; The option section is used for specifying individual Installer Properties.
;USERNAME=Customer
;COMPANYNAME=my company
;INSTALLLOCATION=C:\Program Files\MyApp
PIDKEY=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

That's it

Jeg lukke for nu