Avatar billede claust Nybegynder
03. januar 2001 - 08:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyd med 2 variationer uafhængig af movie

Jeg vil have en baggrundslyd til at køre, med 2 variationer, lyd1 og lyd2.

Det er så meningen at jeg vil spille lyd1 2gange, derefter lyd2 4gange, lyd1 4 gange, lyd2 2gange osv osv....

Et af problemerne jeg løber ind i er, at et lydklip først må starte med at afspille i samme sekund som det foregående klip er færdigt med at spille.....
Avatar billede goody-goody Nybegynder
03. januar 2001 - 16:34 #1
jeg tror du bliver nød til at lave den til en lang lyd, med mindre du vil bruge rigtig lang tid....
Brug cool edit 2000 til at sætte klippene sammen og gem dem som mp3
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
08. januar 2001 - 13:59 #2
En ide kunne være at oprette 2 movieclip med hver sin af de to lyde... Så kan du jo lade 2 variables holde styr på hvor mange gange de hver især er blevet afspillet...

Eller hvis det skal være endnu nemmere så lav 4 movieclips (MC):
MC1: Lyd 1 afspilles 2 gange og kalder MC2
MC2: Lyd 2 afspilles 4 gange og kalder MC3
MC3: Lyd 1 afspilles 4 gange og kalder MC4
MC4: Lyd 2 afspilles 2 gange og ....

Håber det kan hjælpe!

Mikael