Avatar billede tk2 Nybegynder
11. oktober 2003 - 20:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook adgang og Sony-Ericsson P800 sync

Jeg har nylig anskaffet en Sony-Ericsson P800, hvor jeg har lavet en succesfuld synkronisering efterfølgende. Jeg har endvidere kunnet synkronisere efterfølgende en enkelt gang. Begge gange er Outlook kommet op med at man skal tillade adgang til Outlook, for at den kunne synce. Dette er den holdt op med og synkronisering har derfor ikke kunnet lykkes siden.
Nogen der har en ide om hvad der er galt, samt hvor jeg får sat P800 og Outlook op til at kunne synce uden indblanding.
Jeg kører WinXP og OffXP med nyeste Service Packs
Avatar billede Slettet bruger
11. oktober 2003 - 20:35 #1
Det kan være dit sikekrhedsniveau der er for høj, prøv at kigge i Funktioner - Makro - Sikkerhed og se om den skulle stå til høj, prøv så at sætte den ned og se om der sker noget.
Avatar billede tk2 Nybegynder
11. oktober 2003 - 23:33 #2
Det er ikke det. Eller rettere sagt, det hjælper ikke en dyt.
Jeg har i mellemtiden fundet et site, der nævner at der skulle være problemer med Norton Antivirus/Firewall. Jeg har prøvet at disable begge, men det hjælper heller ikke... Nogen der ved noget om dette problem?
Avatar billede keil Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:48 #3
Jeg har ingen forstand på det, men jeg går i store overvejelser om at anskaffe en kombineret PDA og mobiltelefon, så jeg følger blot med i hvad der sker her. På forhånd tak.
Avatar billede bennyn Nybegynder
03. februar 2004 - 23:03 #4
Der er ikke noget galt. det ligger indbygget i en af de nyere opdateringer til outlook at man skal give tilladelse til 3.parts programmer accesser filen. Jeg leder selv efter en løsning på dette
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
26. februar 2004 - 15:36 #5
Bennyn - hvis du finder en løsning må du gerne lige sige til :)
Avatar billede tk2 Nybegynder
19. november 2004 - 11:34 #6
Punktet lukker, da der ikke er kommet et klart svar. Endvidere har problemet løst sig selv ved reetablering af computer
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
19. november 2004 - 12:25 #7
Der findes et program til at fjerne dette irritationsmoment - selvom det betyder at 3. partsprogrammer kan få adgang til din addressebog.

Tadaa:  http://www.contextmagic.com/express-clickyes/
Avatar billede bennyn Nybegynder
12. juni 2005 - 22:05 #8
Lukketid ?
Avatar billede tk2 Nybegynder
28. februar 2011 - 09:42 #9
Så lukkes den endelig efter 5½ år...