Avatar billede imakeweb2u Nybegynder
03. januar 2001 - 01:28 Der er 14 kommentarer

Please tjeck

Vil i ikke nok være søde at give en ?@13 på jrosenberg.subnet.dk please jeg ved godt jeg ikke er særlig populær herinde men please!!!!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
03. januar 2001 - 01:33 #1
\"Der mangler 47 elementer\" og det bliver der ved med at gøre.
Enten fylder de enormt meget eller også er der noget galt.(512kbit)
Avatar billede moenguy Nybegynder
03. januar 2001 - 01:51 #2
Jeg syntes det er en ok side!! fed menu!!!
9@13
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 01:56 #3
hvis vi skal se på den så lav lige et link tak
Avatar billede maclas Nybegynder
03. januar 2001 - 10:17 #4
Jeg syntes at siden er lidt kedelig, roligt design er okay, men kan også blive for meget. Måske skal du bruge et fedt billede på forsiden, den er lidt tom...

På en 21\" skærm bliver siden meget meget kedelig, og på en 14\" bliver det alt alt for stort i 1024x768, måske du skulle kigge på det, evt. prøve at lege med noget centrering af siden.
Elmterne er også som apollo69 skriver meget tunge.

Du skal passe på med så lange tekster, prøv at lave dem kortere med flere linier, du har jo plads til det, ellers bliver det lidt træls at læse.
På pc ser skriften okay ud, men på mac har den fødder, det skulle du måske lige tjekke.

Yderligere, så får jeg logoet i toppen to gange når jeg tjekker den i Netscape, i Explorer ser den okay ud.

Jeg syntes at menuen er okay, og du kunne sagtens få en flottere side hvis du lavede noget fyld der var en del pænere, og måske skulle du prøve at  lege lidt med placeringen af logoet.

Det var måske ikke lutter lagkage, men du bad selv om feedback, og jeg syntes du skulle arbejde en del mere med designet, især når det er et webdesign firma du prøver at køre.

Avatar billede Trine Nybegynder
04. januar 2001 - 09:49 #5
Jeg synes bestemt den er elegant. Du er dygtig med dit Flash. Det vil jeg gerne have undervisning i ;-)

Men måske er den (som maclas også siger) lidt kedelig. Lidt tam måske. Menuen er meget fin, men der mangler et eller andet, for at den er RIGTIG god, hvis du forstår. Måske nogle af de flotte Power-farver, som du har på startsiden.

Datoen ude til højre, synes jeg står og keder sig mutters alene. Der er for meget hvidt på den side. Det skriger i øjnene.

Men alt i alt, så vil jeg give dig karakteren 8@13, for hele siden.

Held og lykke...

Mvh Trine / Misskat
Avatar billede jakoba Nybegynder
07. januar 2001 - 22:52 #6
http://jrosenberg.subnet.dk (det er der ikke?)
  entry-siden er gevaldig længe om at loade
  og det er næste side også. Subnet er vist ikke et godt sted at reklamere for web-design fra.

Desværre. Jeg blev træt af at vente. Kan ikke give karakter da jeg ikke fik set siden.

mvh JakobA
Avatar billede Trine Nybegynder
08. januar 2001 - 08:08 #7
Desuden, kan siden desvære ikke ses i 800*600, og det er da ikke for smart. Teksten skal scroll\'es vandret. Og det er lidt smartere, hvis menuen passer til den størrelse også, så den ikke skal scroll\'es.

Trine / Misskat
Avatar billede molok_the_insane Nybegynder
09. januar 2001 - 10:58 #8
Jeg synes det er en pæn side, men jeg synes også det er billigt at smække den flash på forsiden...

Den snyder lidt ved at give indtryk af at du er bedre til flash end der er eksempel på.... Flashteksten er lavet i Swish, ikk\'?

Jeg kan godt lide dit valgt af farver, det er meget behageligt for øjnene og giver et roligt indtryk. Måske lidt mange punkter i menuen, med tanke på at der mangler en del indhold.. Det er lidt kedeligt.

Men jeg kan godt lide designet overall..

/Mikael
Avatar billede emileej Nybegynder
28. januar 2001 - 16:10 #9
Det er ikke særligt smart, at der skal scrolles for, at kunne læse teksten (undgår kun det, ved at køre maksimeret på 1024 x 7...).

Farverne er - kedelige :(

Menuen er meget sjaw, men behøver også flere farver.

Sidst, men ikke mindst skulle du nok smide noget mere indhold ind på siden - noget, der er værd at scrolle efter!

Opdaterer du aldrig siten? (Dette spm. er GAMMELT, og siden har ikke ændret sig en pixel)

8@13

E-)mil
Avatar billede sporado Nybegynder
31. januar 2001 - 16:52 #10
1. Jeg hader splash-pages. Spild af tid: drop den.

2. Flot lay-out & behagelige farver. Hænger fint sammen - men enig med Molok i at der nok er for mange menupunkter.

3. Jeg ved godt hvilken dato vi har. Overflødigt design-element at sætte på siden. Drop det.

8@13

Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:50 #11
fed nok, men ALT for stilren.
Prøv at være mere nyskabende, specielt når du er ok til flash burde du kunne lave noget federe.
Load tid for laaaaaang(med 384kps).
Lav noget lidt mørkere.
Prøv at maksimere den til 800*600 og skriv at den køre bedst i 1024*768 så side bliver mindre.

Ellers er det et flot design, men lidt for kedeligt.
Avatar billede alh Nybegynder
01. april 2001 - 19:18 #12
ok fedt hvor er den side i alle skriver om? Luk spørgsmålet hvis den er taget ned hvis ikke så tager jeg en slapper og kigger på linket...
Avatar billede emileej Nybegynder
01. april 2001 - 19:38 #13
De første 4 svar var grin med, at der ikke var postet et link - siden ligger her:
http://jrosenberg.subnet.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. april 2001 - 19:41 #14
og den er taget ned...