Avatar billede cardigan Nybegynder
11. oktober 2003 - 20:07 Der er 3 kommentarer

AV kanal på B&O.

Jeg kan ikke finde AV kanalen på mit beovision LX5500, med henblik på at tilslutte min computer. Jeg har prøvet med en PS2, men det virker heller ikke.
Avatar billede norbert Nybegynder
11. oktober 2003 - 20:36 #1
http://cph.ing.dk/konf/root/hvemhlp/html/11274.all.html
Prøv at kigge her, måske er der noget, du kan bruge.
Norbert :-)
Avatar billede cardigan Nybegynder
11. oktober 2003 - 22:25 #2
Kan desværre ikke bruges norbert.

Det kan da ikke passe at der ikke er et klogt hoved, med en B&O fjernsyn. ;)
Avatar billede darkside Nybegynder
12. oktober 2003 - 01:07 #3
AV ligger på 0 på mit B&O tv, men ved ikke om det er det samme med dig, mit er en gammel hund.