Avatar billede AKjeldsen Novice
11. oktober 2003 - 18:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilføje tekst på mange billeder

Jeg har over 100 billeder som jeg har taget på en studietur som jeg netop har været på. Jeg vil så gerne dele billederne med de andre studietursdeltagere, men vil gerne have noget tekst i et af hjørnerne.

Men hvordan får jeg lige fixet det?
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
11. oktober 2003 - 18:53 #1
du kan lave et script i photoshop der optager at du åbner billedet.. skriver i hjørnet.. gemmer det .. og luker det... og så udføre det på en hel mappe .. er sårn jeg plejer
Avatar billede AKjeldsen Novice
11. oktober 2003 - 20:07 #2
Tak... jeg fandt også ud af det efter at have fundet denne tråd: http://www.eksperten.dk/spm/206517
Avatar billede AKjeldsen Novice
11. oktober 2003 - 20:16 #3
Lukker lige spørgsmålet...