Avatar billede xsms Nybegynder
09. september 1999 - 14:18 Der er 2 kommentarer

OLEBDC

Jeg køre PWS på en windows 98 maskine så når jeg køre password scriptet fra www.activeserverpages.dk for jeg en fejlmeddelse noget med: erro  OLEDBC 88800e
det sker meget tit når jeg skal afprøve nogen asp script med PWS
Avatar billede flemming Nybegynder
09. september 1999 - 14:29 #1
Der findes ingen info hos microsoft om den fejl du her angiver. Hvad med at angive den nøjagtige fejl tekst (copy-paste) som programmet returnerer.

Hvis du har downloaded et script fra www.activeserverpages.dk der bruger en database skal du sørge for at database ligger sammen med dine asp filer og at script filerne er sat op således at de kan finde databasen.
Avatar billede xsms Nybegynder
10. september 1999 - 16:06 #2
Ok jeg skal nok komme med en mere nøjagtig forklaring!