Avatar billede runlf Nybegynder
03. januar 2001 - 00:05 Der er 12 kommentarer

DIABLO2

Jeg har hentet den nye D2 patch, men nu kan jeg ikke køre diablo mere fordi den vil have den originale disc i drevet, før i tiden havde jeg en crack der gjorde at diablo kun skulle installeres fuldt én gang og så behøvede den ikke CD´en. Men i den nye patch har de været så snedige at sætte en stopper for det... Hvad skal man så gøre nu????

Venlig Hilsen Runlf
Avatar billede teknik Juniormester
03. januar 2001 - 00:26 #1
Græde ??
..eller måske lede efter en ny \"DiabloII Crack\" på www.hotbot.com
...Os eksperter må jo ikke hjælpe med \"pirat\" ting...beklager
Avatar billede runlf Nybegynder
03. januar 2001 - 00:38 #2
Det forekommer mig lidt svært på den søgemaskine, men tak for hjælpen.... Vi er vel alle venner, hvaa??

Du har svaret på ret mange andre såørgsmål kan jeg se, kunne du ikke hjælpe mig lidt ud her???

Mvh... runlf
Avatar billede teknik Juniormester
03. januar 2001 - 00:39 #3
..det kommer vel an på om du har mail
Avatar billede runlf Nybegynder
03. januar 2001 - 00:43 #4
Jeeps!!!!

lindholt@123mail.dk

MVH runlf
Avatar billede wikings Nybegynder
03. januar 2001 - 02:57 #5
You got M@il!!
Avatar billede runlf Nybegynder
05. januar 2001 - 13:00 #6
Ja undskyld jeg først reagerer nu, men jeg har desværre ikke været hjemme...

Tak wikings, men desværre virker den ikke med den nye patch v1.04, men den virkede på v1.03....
Det ser virkelig sort ud, jeg har hentet daemon tools hjem, men den kan heller ikke klare den nye patch, kun den gamle... hmmm HJÆÆLP..
Avatar billede wikings Nybegynder
06. januar 2001 - 15:08 #7
M@il igen igen!!
Avatar billede pennywise Nybegynder
19. januar 2001 - 11:24 #8
prøv at finde en crark på www.megagames.com
Avatar billede karenmaria Nybegynder
12. maj 2001 - 11:43 #9
Hej
Jeg har haft samme problem men det blev løst ved at gå ind på www.gamecopyworld.com her kan du hente en crack og forklaring på hvad du skal gøre.

Med venlig Hilsen Maria
Avatar billede kapla Nybegynder
12. maj 2001 - 11:46 #10
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml

Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål.

Det er Ekspertens frie rettighed til enhver tid at udelukke, herunder slette, eventuelle brugere, som ikke efterlever disse regler.
Avatar billede karenmaria Nybegynder
12. maj 2001 - 12:00 #11
Siden er lovlig, den har bare et sært navn...
Avatar billede cooliceman Nybegynder
23. august 2001 - 16:52 #12
køb et nyt spil eller hent exp - den kræver ikke cd :-)