Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 13:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kan jeg få det til at være der??

Hej jeg har lige købt en DVD-brænder og jeg vil gerne brænde en dvd så min lille bror også kan se den på samme tid som mig. Men den fylder ca. 6.7.
Kan jeg så ikke brænde den når min brænder kun tager 4.7.
Hvad program skal jeg bruge. Jeg har også nogle film jeg har rippet ned så når vi er på ferie kan vi se dem på bærbaren. Dem vil jeg også gerne have brændt ned så jeg kan se dem på min DVD afspiller.

På forhånd 1000 tak
Cover.man
Avatar billede googolplex Novice
11. oktober 2003 - 13:39 #1
Se ekspertens regler (2.7)...
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:09 #2
hvad snakker du om jeg har udlovet 200 point ikke andet
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:10 #3
øhhhh undskyld men det er lovligt at brænde sine egne DvD'er
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:10 #4
så hvad er problemmet
Avatar billede googolplex Novice
11. oktober 2003 - 14:11 #5
Ja, men man må ikke spørge om ting der kan bruges i en ulovlig sammenhæng. Du har 'rippet' nogle film ?

Men jeg er græsk-katolsk :)
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:12 #6
er det ikke lovligt at rippe film til eget brug
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:12 #7
hvis man har filmen
Avatar billede googolplex Novice
11. oktober 2003 - 14:12 #8
Selvfølgelig kan det godt være lovligt, men jeg har tidligere stillet et lignende spørgsmål, som drejede sig om stort set det samme og fik at vide, at det må man ikke, da det kan bruges ulovligt :(
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:13 #9
men ok kan du så hjælpe mig med det første jeg spørger om det er "lovligt"
Avatar billede googolplex Novice
11. oktober 2003 - 14:20 #10
Vil du have at vide om det er lovligt ? Nej, det er det faktisk ikke, du må gerne kopiere til dig selv (også CD'er som du har lånt), men du må ikke kopiere og derefter give den til din bror.

Hvordan du eventuelt skal gøre, er jeg ikke sikker på, men prøv at søg på google, der plejer man at kunne finde det man leder efter, hvis man bruger lidt tid :)
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:26 #11
Hej jeg har lige købt en DVD-brænder og jeg vil gerne brænde en dvd så jeg jeg kan bruge kopiet så den rigtige DVd ikke går i stykker Men den fylder ca. 6.7.
Kan jeg så ikke brænde den når min brænder kun tager 4.7.
Hvad program skal jeg bruge.
Avatar billede googolplex Novice
11. oktober 2003 - 14:31 #12
Luk bare dette overspammede spørgsmål og stil et nyt ;)
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:32 #13
hvor gør jeg det
Avatar billede googolplex Novice
11. oktober 2003 - 14:35 #14
Læg et svar selv og giv dig selv pointene. Lav derefter et nyt :P
Avatar billede cover.man Nybegynder
11. oktober 2003 - 14:36 #15
tak skal du have