Avatar billede micha Nybegynder
02. januar 2001 - 23:35 Der er 3 kommentarer

mail + div..

Se nu er jeg en glaaaaad Linux (SuSE 7) nybegynder (julegave) men hvordan får jeg sat linux til at kunne sende/modtage mail det var ikke noget prb at bruge nettet men mail, kan jeg ikke finde ud af. er der ikke en der kan lave en lille vejledning heeeelt nede på jorden så en ny bruger kan blive endnu mere glad for linux.
Jeg bruger get2net - min SuSE er pro udgaven
venligst micha....
Avatar billede gozar Nybegynder
02. januar 2001 - 23:48 #1
Hvilket mail program forsøger du at konfigurere?
Avatar billede ppstyle Nybegynder
03. januar 2001 - 03:07 #2
Det gozar vist mener er, at der i modsætning til mikrosvans er mange forskellige mailklienter ( programmer der håndterer afhentninger og forsendelser af mails ) i linuxverdenen.
Avatar billede dipsen Nybegynder
03. januar 2001 - 21:26 #3
Hvis du mener klient, følger Netscape så ikke med ? (bruger selv Redhat)

Hvis du vil sætte en mailserver op, kan jeg varmt anbefale http://www.gnuskole.dk , her er der forøvrigt også meget andet guf.