Avatar billede kbonline Nybegynder
11. oktober 2003 - 00:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tilbud ønskes på Delphi opgave

Billede browser program

Jeg skal have lavet et lille program til at kikke og udskrive billeder med.
Følgende funktioner ønskes :

- siden skal være lidt ligesom ”AcdSee”, ”Thumbsplus”, Irfanwiev” o.lign

- Siden skal være delt i 3 lodrette dele : 1. træstruktur 2. thumbnailvindue 3. Prewiev vindue

- Man skal altså kunne få overblik over sine digitale billeder, og flytte rundt på dem ligesom i stifinder.

- Man skal også kunne db klikke på et billede og se det i stort format.

- man skal kunne starte et diasshow

- man skal kunne markere et billede, og trykke på en ”udskriv” knap

- under udskriv skal man kunne se et A4 ark, som man kan placere billedet/billederne på, og trække et billede større og mindre i hjørnerne.

- evt. mulighed for at markere et antal billeder, og trykke på en email-knap, hvorefter de automatisk vedhæftes en tom email.

- ALT skal foregå på Dansk, og der skal være en simpel ”hjælpe funktion”

- Jeg skal have alle koder/komponenter/rettigheder til programmet, så jeg kan/må ændre i diverse tekster (du må naturligvis også selv bruge det lige så tosset du vil)

- Har du andre forslag til videreudvikling, er alt velkomment

Er dette noget du synes lyder spændende og er du 100% sikker på at du kan lave det, vil jeg gerne have et tilbud fra dig.

Skriv dit bud til kristian@kbonline.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. oktober 2003 - 16:46 #1
Det lyder som et meget spændende projekt og et som vi kan løse - naturligvis mod betaling - hvis du er interesseret, så kontakt mig, så vi kan give et god tilbud til dig (se brugerinfo).
Avatar billede kbonline Nybegynder
12. oktober 2003 - 00:31 #2
Jeg vil meget gerne ahve et tilbud fra jer og andre som mener det er noget de kan bruge (naturligvis en estimeret pris)

Send mig en mail på ovenstående adresse.
Avatar billede flinkenstein Nybegynder
12. oktober 2003 - 08:47 #3
hvad betyder estimeret pris?
Avatar billede repsak Nybegynder
12. oktober 2003 - 09:30 #4
estimeret pris betyder en ca/skønnet/'et slag på tasken' pris (altså noget som ikke er 100% fast, men et godt bud) :-)
Avatar billede kbonline Nybegynder
12. oktober 2003 - 11:51 #5
Undskyld mit ordvalg

ganske som flinkenstein siger burde jeg nok have skrevet :

Jeg vil meget gerne ahve et tilbud fra jer og andre som mener det er noget de kan bruge (naturligvis en ca. pris)
Avatar billede repsak Nybegynder
12. oktober 2003 - 11:54 #6
hehe bortset fra det så er 'estimeret' nu et ganske normalt brugt ord, selvom det jo kan være at ekspertens yngre brugere endnu ikke er stødt på det ;-)
Avatar billede janbb Juniormester
12. oktober 2003 - 16:29 #7
kb-online: Tillad mig at gøre dig opmærksom på Sharksforum (her på Eksperten), der specialiserer sig i at få indhentet tilbud på programmeringsprojekter.Hvis du er bekendt med det så spring resten af teksten over, ellers kan jeg forklare at det handler om at man beskriver sit projekt og der gives så monitære tilbud fra forskellige 'Sharks'.Du bliver så faktisk nødt til at udvælge en - enten fordi du føler dig tiltrukket af vedkommendes kvalifikationer eller prisen.Svigter vedkommende dig inden opgaven er løst har du dog stadig mulighed for at vælge en anden fra udbudslisten.Har kun prøvet det en enkelt gang, men var meget tilfreds med resultatet.Og priserne virker rimelige.
Avatar billede janbb Juniormester
12. oktober 2003 - 16:34 #8
igen spring det over hvis du ved det - du lægger et akontobeløb ca 50 kr for at få lov at indhente tilbud - jeg tror vistnok man får dem igen hvis opgaven ikke løses.
Avatar billede kbonline Nybegynder
16. oktober 2003 - 10:39 #9
ikke mange som er gode til delphi desværre :-(