Avatar billede ze-men Nybegynder
11. oktober 2003 - 00:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med LinkSys-router's forbindelse til nettet

Jeg har en Apache-server på min computer. Den virker fint. Men min router er vist ikke konfigureret ordentligt så den lukker op til serveren via routeren.

Jeg har fast IP på routeren.

Hvad gør jeg?
Avatar billede finn_rud Nybegynder
11. oktober 2003 - 01:47 #1
mener du at trafikken på dit lokale lan routes?
bruger du den rigtige ip adr/netmaske?
Din trafik bliver selvfølgelig routet, hvis din server/pc sidder på et net som er kendt af routeren via en dynamisk eller statisk route.
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2003 - 10:53 #2
du skal jo "bare" forwarde port 80 til din interne ip-adresse, så køre det!.
Avatar billede ze-men Nybegynder
11. oktober 2003 - 11:06 #3
Jeg har "forwadet" til post 80 med den rigtige dynamiske IP (som min maskine har).

Ja, mener jeg den rigtige IP-adresse. Routerens IP kan jeg se på myip.dk og maskinens på Timbuktu eller i netværkskonfigurationen.
Avatar billede kenp Novice
11. oktober 2003 - 11:57 #4
prøv at smide adresse til den så kan vi jo se om vi får et svar tilbage på din hjemmeside!
Avatar billede ze-men Nybegynder
27. maj 2008 - 11:36 #5
afsluttet