Avatar billede michael2004 Nybegynder
10. oktober 2003 - 22:35 Der er 1 løsning

kontrol af lyd/ eksterne filer

Hej (jeg er nybegynder m. lingo/director)

Hvis man skal lave en media player der skal kunne afspille lidt mp3 filer med de gengse knapper next,back,play,pause osv.  (helst eksterne filer) hvordan gør jeg så nemmest det ??? eller hvor kan jeg finde ud af det evt. en tutorial!!!
PFT.
Avatar billede kanding Nybegynder
12. oktober 2003 - 11:12 #1
macromedia har lavet et eksempel et sted i open kode. Prøv på www.mediamacros.com
søg på streaming audio