Avatar billede zpaw Nybegynder
02. januar 2001 - 21:55 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Freepaq\'s IQ_BAR

Er der ikke en måde man kan fjerne Freepaq\'s IQ_BAR? Dette script virker nemlig ikke mere:

<script language=\"JavaScript\">
if (top.frames.length!=0)
top.location=self.document.location;
</script>

- Tak
Avatar billede lens Nybegynder
02. januar 2001 - 22:03 #1
Er problemet ikke nærmere, at de sletter din side hvis du laver sådan noget pjat?
Avatar billede mortenfn Nybegynder
02. januar 2001 - 23:18 #2
Du får gratis plads mod at de får lov at reklamere.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 01:37 #3
Hvorfor vil du fjerne den? Hvis alle på infopaq ikke viste banneret, ville infopaq ikke tjene penge og dermed ikke have råd til at have dine sider liggende... kan du ikke se logikken i det? køb dog et rigtigt webhotel så, hvis du ikke vil have reklamer på!
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 12:33 #4
Vil sige det samme som lens.

Men eller må du jo købe et \"rigtig\" web hotel eller skifte hen til nogle andre gartis site hvor du ikke skal reklamere, men få en adresse www.siden.dk/ditnavn
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 12:41 #5
Jeg kan godt se logikken i jeres svar, men deres banner kommer op i alle vinduer. Det vil sige at du faktisk ikke kan have nogle pop-up\'s.
Det er faktisk det største problem.
Jeg har da ikke noget imod at have den på mine hoved sider.

Jeg ville da også meget gerne have mine sider ind på et rigtig webhotel. Men hvor kan man få adgang til asp og php3, uden at skulle betale 69,- hver md.?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2001 - 15:38 #6
69 kr pr måned er vel til at leve med? prøv www.abusiness.dk det er en af mine venner der har den side... men ang. det med dine popup vinduer med IQ bar i... tja skriv til Freepaq og spørg!

www.f2s.net er et godt sted med gratis hosting og PHP og uden reklamer
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 16:24 #7
zpaw> Det tilbyder vi på www.web-sale.dk for 10 kr. pr. måned
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 17:44 #8
bacardil> Det er faktisk et meget godt tilbud. Men jeg ved ikke om 2 Mb er nok..

Jeg vil helt klart tænke over det! :)
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 17:46 #9
Jeg tænkte på måske selv at hoste mit site.
Så kan jeg jo selv bestemme over mine sider..?

Men hvordan gør man så det..?
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 17:46 #10
Tror jeg nu det er, vi har en 2Mbit hvor kun VI ligger på. dette gør at du kan sammenligne den med en 4-6 MBit fra eks. Worldonline

www.netcentralen.dk ligger også på en 2Mbit hvor de har omkring 6-800 kunder på.

Men valget er dit ;o)
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 17:49 #11
zpaw> Der skal du have sat din computer op til det (ikke noget problem)

Så skal du have en fast IP, samt en ordenlig forbindelse.

Nå dette er klaret skal du bruge en DNS hoster (det gør vi for 100 årligt) samt en mail server hvis du ikke selv laver den på din computer.

Dog ville jeg ikke engang til mine egne sider benytte den pc´er du bruger til at arbejde på til web server.
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 17:57 #12
bacardil> Nu var det ikke lige det jeg tænkte på..
Det var 2 Mb plads..? Er det mon nok.. :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 17:58 #13
Kommer an på om du skal have 1000 billeder liggende *ss*

ASP fylder næsten intet. ellers er der 15 plads med et Mini
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 18:01 #14
Jaaah.. Det tænkte jeg godt nok på men php4..
Det ved jeg har jeg aldrig hørt om.. Php3 kender jeg godt til...
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 18:03 #15
40,- pluds moms..?
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 18:06 #16
Hvad har du aldrig hørt om?

<snip>
40,- pluds moms..?
</snip>

+? evt. domænenavn eller er oprettelse og flyning gratis

Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 18:10 #17
Hovsa... Der kom lidt rod i det..

Jeg har aldrig hørt om php4...  :)  Er det lidt det samme som php3..?
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 18:16 #18
zpaw> Korrekt.bare en opdatering
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 18:19 #19
Hmmm... Men der var ingen mulig måde at fjerne Freepaq\'s IQ_BAR fra mine popup\'s..?
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 18:34 #20
hmhm..?
Avatar billede bacardil Nybegynder
03. januar 2001 - 18:37 #21
Prøv og se lens første kommentar..  der er sikkert, men hvis man har en god moral ville man lade den blive
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 19:05 #22
Ik\' mere hjælp....? :(
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 21:03 #23
Jeg har selv regnet den ud.. Så lukker og slukker jeg her... :)
Avatar billede tommyv Nybegynder
03. januar 2001 - 22:18 #24
Må vi andre høre? *SS*
Avatar billede zpaw Nybegynder
03. januar 2001 - 22:48 #25
Hohooo... Nu skal jeg lige være helt sikker først.. ;)
Avatar billede zpaw Nybegynder
19. januar 2001 - 21:22 #26
Wollaaaa min fætter!!