Avatar billede klemme Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fra XP Home til XP Professionel

Har lige investeret i Win XP Pro. Jeg har i forvejen Win XP Home liggende på comp. Er der nogen problemer i at installere Pro versionen oveni Home versionen?

Klemme
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:25 #1
nope, bare lav en frisk install så skal den nok beholde dine gamle indstillinger.
Avatar billede nmh Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:25 #2
Det skulle gå helt problemløst.
Avatar billede leif Seniormester
10. oktober 2003 - 16:26 #3
Det skulle være muligt at lave en opgradering fra Home til Pro, næsten uden problemer.
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. oktober 2003 - 16:28 #4
yup.
Avatar billede klemme Nybegynder
12. oktober 2003 - 12:11 #5
Selvom jeg har accepteret svaret tænkte jeg nu mere på, om mine installerede programmer og mine indstillinger vil blive bevaret?
Avatar billede nmh Nybegynder
12. oktober 2003 - 12:38 #6
Du vil under installationen blive spurgt om opgradering, og så vil alt blive bevaret, medmindre du kludrer.
Avatar billede ldrada Nybegynder
15. oktober 2003 - 21:55 #7
Nemlig.
Personligt har jeg konverteret fra WinME til WinXP Pro uden problemer.
Så det er vist extra problemfrit hvis det er fra home til pro.