Avatar billede accredo Nybegynder
10. oktober 2003 - 15:03 Der er 4 kommentarer

Erfarne ASP/SQL/JAVA udviklere søges

Vi er et mindre softwarefirma i hurtig vækst som udvikler og sælger et system til administration af online annoncekampagner. Vores kunder er mediebureauer i Danmark og i udlandet, og hovedparten af Danmarks førende mediebureauer er blandt vores kunder.
Systemet bygger på en Microsoft platform og det er derfor vigtigt, at du har erfaring indenfor nogle af følgende områder: ASP, Java script, SQL og SQL-database design og optimering.
Du vil få gode muligheder for at udvikle dig fagligt og hurtigt opnå et stort ansvar.
Se mere på www.adform.dk omkring ansøgning.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
10. oktober 2003 - 17:23 #1
er det sql server 2000/ sql 7?

Bruger du javascript til at kode ASP sider? Hvorfor ikke JSP?
Avatar billede accredo Nybegynder
10. oktober 2003 - 20:27 #2
Det er sql 2000. Vi bruger javascript til aktive menuer m.m. dvs. mouse-over events og lignende.
Avatar billede aslan Nybegynder
12. oktober 2003 - 22:10 #3
accredo... undskyld mig, men du ved godt, at der er stor forskel på java og javascript ikke?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. oktober 2003 - 13:34 #4
Jeg har lige været til microsoft udvikler conference og kan fortælle at sql8/"yukon" SQL server 2003 vil tidligst være ude i sent 2004--og desuden der der en windows server 2003 og en ny MSIIS
server. Men jeg forstå stadig ikke hvorfor javascript, hvis I vil være professionelle?