Avatar billede bisgaard Nybegynder
02. januar 2001 - 21:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sende fotos til australien!!!!!!!!!!!

jeg har prøvet med de vanlige jpg ,men au,kan kun modtage tif filer,MEN disse fotos kan jeg ikke åbne.Kan du hjælpe mig ???
          30 point fra bisgaard
Avatar billede repsac Nybegynder
02. januar 2001 - 21:20 #1
Skal du (bare) have lavet nogle jpg-billeder om til tif?
Avatar billede repsac Nybegynder
02. januar 2001 - 21:21 #2
Eller skal du bare selv kunne se dem? - så hent ACDsee ...
Avatar billede repsac Nybegynder
02. januar 2001 - 21:25 #3
ACDsee kan vidst downloades på [http://www.acdsystems.com] ...
Hvis du skal have lavet dem om fra jpg til tif kan nye versioner af ACDsee også klare det ...
Avatar billede repsac Nybegynder
02. januar 2001 - 21:32 #4
Her et link til den direkte download side ... (trial på 30 dage!)[http://www.acdsystems.com/english/downloads/acdsee31.htm]
Avatar billede neess Nybegynder
02. januar 2001 - 23:18 #5
hvis du vil lave billeder om kan du bruge paint shop pro.Hvilket er et nemt program.Til let øvede.
Avatar billede bisgaard Nybegynder
03. januar 2001 - 02:02 #6
ness du får også 30 point.Jeg fandt ud af,at jeg kunne bruge paint shop pro i andet .
        bis.gaard@get2net.dk
Avatar billede neess Nybegynder
03. januar 2001 - 12:51 #7
Jo men så skal du jo oprette et nyt spørgsmål hvis du vil give mig point..Da du har afvist mig nu

Men paintshop pro.Kan bruges til meget.Og er meget let at arbejde med.Men har mange funktioner