Avatar billede hjml Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:48 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Noget ligne surftown.dk søges

Er der nogen af jer som har nogle steder hvor det er lige som surftown.dk ?...tænker på deres site studio,
bare til nogenlunde samme priser...

/hjml
Avatar billede Chewie Novice
10. oktober 2003 - 12:17 #1
Avatar billede rexdegn Nybegynder
16. oktober 2003 - 22:10 #3
Webdomain.dk snyder dig til at overføre penge til deres konto, men du høre aldrig fra dem igen. Jeg har læst flere indlæg med folk der har været udsat for det samme som jeg og jeg har derfor politianmeldt virksomheden. Har du været ude for en lignende oplevelse med webdomain.dk så må du gerne tage kontakt til mig. Jeg ved ikke om det er muligt at få sin epenge tilbage, men han skal ihvertfald ikke ahve lov til at snyde penge fra flere.

Med venlig hilsen

Allan Reichstein
allan@nyetredje.dk
Avatar billede hostmoster Nybegynder
19. oktober 2003 - 15:54 #4
rexdegn> Det kan hurtigt blive belastende hvis du har tænkt dig at skrive det i alle indlæg vedr. webhoteller :)

Det der sitestudio er ikke meget værd. Hvis du bare kan LIDT selv, så kommer du meget længere. Men prøv at se på http://hosting.1und1.de (tysk)